نماینده ایرانی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری، ناظر ویژه تور آذربایجان

سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان توسط نماینده ایرانی یو سی آی نظارت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  ناصری عضو ایرانی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری، از سوی این اتحادیه برای نظارت بر تور سی و سوم انتخاب شده است.

همچنین میروسلاو یانوت از چک به عنوان داور بین و المللی و رسمی یو سی آی، گئورگی پوپف از بلغارستان به عنوان افسر کنترل دوپینگ، سونگ وونگ پارک از کره جنوبی به عنوان داور رسمی یو سی آی و همچنین نمایندگان ووتره کرس فرانسه به عنوان مسئولان فتو فینیش میهمانان خارجی تور سی و سوم خواهند بود.

گفتنی است سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان از هشتم تا سیزدهم مهر ۹۷ در شش مرحله برگزار خواهد شد. در مرحله اول، رکابزنان مسیر تبریز – ارومیه را رکاب خواهند زد و در مرحله دوم باید مسیر ارومیه – منطقه آزاد ارس را طی کنند.

در مرحله سوم مسیر منطقه آزاد ارس تا تبریز پیش روی شرکت کنندگان خواهد بود و در مرحله چهارم نیز رکابزنان تبریز را به مقصد سرعین طی خواهند کرد. مسیر بازگشت سرعین – تبریز، مرحله پنجم را شامل خواهد شد در مرحله ششم و پایانی، شرکت کنندگان باید در داخل شهر تبریز مسافت تعیین شده را طی کنند تا چهره تیم‌ها و نفرات برتر مشخص شود. 

 

انتهای پیام/ش

سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان

برچسب ها: جوانان ، دوچرخه سوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار