خسرو حیدری :

برای مسابقه فردا مملو از انگیزه و اراده هستیم/پیروزی در این دیدار برای استقلال حکم کیمیا را دارد/پرسپولیس رقیب سرسختی است

برای مسابقه فردا مملو از انگیزه و اراده هستیم/پیروزی در این دیدار برای استقلال حکم کیمیا را دارد/پرسپولیس رقیب سرسختی استبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛استقلال با وجود داشتن بازیکنان و مربیان خوب و برتری فنی نسبت به رقبایش در طول هفته های سپری شده از لیگ برتر، هنوز در بحث نتیجه گیری به موفقیت نرسیده است. یاران شفر در هفته جای باید در دربی حساس پایتخت نیز به میدان بروند.

پیروزی در این دیدار برای استقلال حکم کیمیا را دارد و می‌تواند این تیم را از زیر فشار روانی خارج کند و از طرفی فاصله موجود تا بالای جدول رده بندی را کم کند.

خسرو حیدری درباره شرایط تیمش در طول هفته‌های گذشته اظهار می کند: در چند بازی اخیر خوش شانس نبودیم. با وجود بازی خوب و بهتر نسبت به رقبایمان، هنوز نتوانستیم از نظر نتیجه‌گیری به شرایط دلخواه برسیم. می‌دانیم هواداران انتظار بیشتری دارند و قول می‌دهم این روند در آینده بهتر خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: در تمام بازی‌هایی که برگزار کردیم از نظر فنی خیلی بهتر از رقبا بودیم اما از بدشانسی ما است که ضربات آخر تیم‌مان تبدیل به گل نمی‌شود. خودمان هم از نتایج بدست آمده اصلا راضی نیستیم اما مطمئنا با تمرین و زمان بیشتر این مشکل حل خواهد شد. استقلال تیم قدرتمندی است و آماده دربی هستیم.

کاپیتان دوم استقلالی ها با بیان اینکه این تیم از نظر روانی آماده و مهیای حضور در دربی 88 پایتخت است، به جی پلاس گفت: برای مسابقه فردا مملو از انگیزه و اراده هستیم تا نتیجه را از آن خودمان کنیم و دل هواداران را به دست بیاوریم. البته پرسپولیس رقیب قدرتمند و سرسختی برای ما است. بنابراین پنج شنبه یکی از باکیفیت‌ترین بازی‌های فوتبال ایران انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید:استقلالی‌ها خیلی خوب توپ را روی زمین می‌چرخانند/شاید دوست داشتیم این بازی عقب بیفتد/امیدوارم که دست پر از هر دو بازی استقلال و السد بیرون بیاییم


حیدری درباره مخالفت شورای تامین با میزبانی قانونی استقلال در این دیدار و دادن 90 درصد از ظرفیت ورزشگاه به هواداران تیمش می‌گوید: این قانون در همه جای دنیا رعایت می‌شود و قبلا هم گفته شده بود برای این دیدار قانون را اجرا می‌کنند اما به دلایلی که از رسانه ها شنیدم، شورای تامین با این موضوع مخالفت کرده است. با این حال انتظار داریم هواداران از تمام ظرفیت موجود استفاده کنند و تیم را دست تنها نگذارند. ما به حضور آن ها در ورزشگاه نیاز داریم.

او درباره وضعیت خودش برای حضور در این مسابقه، تصریح کرد: هر بازیکنی دوست دارد در دربی به میدان برود. من در بهترین شرایط قرار دارم و تلاشم را می‌کنم در بازی حاضر باشم. همه چیز بستگی به تاکتیک و نظر مربی دارد. مطمئنم هر بازیکنی که در زمین باشد به تیم کمک خواهد کرد.

منبع:جماران

انتهای پیام/

گفتگو با خسرو حیدری درباره دربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.