دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با سردار ریحانی

به مناسبت هفته دفاع مقدس رئیس و تعدادی از معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی به همراهی مسئول نهاد‌نمایندگی مقام معظم رهبری با سردار بهمن ریحانی فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه در دیدار رئیس و تعدادی از معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی به همراهی مسئول نهاد‌نمایندگی مقام معظم رهبری با سردار بهمن ریحانی فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) ریحانی گفت :  فرهنگ پذیرش و‌ احترام به مردم باید در سازمان ها تقویت شود ؛ مردم امروزه دغدغه هایی داشته و آستانه تحمل پایینی دارند و باید با احترام با آنان برخورد کرد.

وی گفت :  برخورد مجموعه کارکنان سلامت با بیماران در کل خوب است ، اما مواردی هم دیده شود و می تواند ذهنیت مردم را خدشه دار کند و این خیلی پسندیده است که فرهنگ احترام به مردم در همه جا گسترش یابد.

ریحانی افزود :  هرکس هر قدمی برای رفع مشکلات مردم بردارد یک بسیجی است و هرکس کار خود را هرچقدر کوچک باشد صحیح انجام دهد ؛ جامعه ما مشکلی نخواهد داشت.

 مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : مجموعه دانشگاه و سپاه پاسداران برای حفظ دو نعمت سلامت و امنیت تلاش می کنند

وی گفت : ما در سراسر استان برای حفظ و ارتقای سلامت فعالیت می کنیم و از زحمات نیروهای نظامی و انتظامی در حفظ امنیت جامعه تقدیر می کنیم.

مرادی افزود : حجم گسترده کار در دانشگاه ممکن است موجب نارضایتی در بخشهایی شود اما این تنوع کار و انجام بیشترین تعداد پروژه های عمرانی بعد از سازمان تخصصی مربوطه ( سازمان راه وشهر سازی ) کار بزرگی است

همچنین شکیبا معاون امور بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و مدرسی رئیس اورژانس استان از شهرستان قصر شیرین و مرز خسروی بازدید کردند .

 در این بازدید که با همراهی مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان های قصرشیرین ، سرپل ذهاب ، گیلانغرب ، دالاهو ، اسلام آباد غرب و کرمانشاه صورت پذیرفت ، زیر ساخت های حوزه سلامت این منطقه به منظور خدمات رسانی به زوار حسینی مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

 

انتهای پیام/د

بازدید از شهرستان قصر شیرین و مرز خسروی

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار