4 کشته و 10 مصدوم در حوادث رانندگی 24 ساعت گذشته

4 تصادف و واژگونی در محورهای خراسان جنوبی از روز گذشته تا صبح امروز رخ داد که در اثر آن 4 نفر کشته و 10 نفر مصدوم شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ سرهنگ نیکمرد جانشین رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه از این حوادث رانندگی  3 مورد واژگونی بوده است گفت: اولین واژگونی مربوط به خودروی تیبا بود که ساعت 8 صبح روز گذشته در محور طبس - یزد رخ داد و در اثر آن یک نفر کشته و 3 نفر مصدوم شدند.

 وی افزود: در دومین واژگونی که مربوط به سواری پراید در محور فردوس _ بشرویه بود و ساعت 2:20 دقیقه بامداد امروز رخ داد،  یک نفر از سرنشینان خودرو به دلیل نبستن کمربند ایمنی کشته و سه نفر مصدوم شدند که مصدومان به بیمارستان چمران فردوس اعزام شدند.

سرهنگ نیک مرد گفت: در واژگونی سواری رانا نیز که ساعت 7:45 دقیقه امروز در کیلومتر 89 محور طبس _ یزد رخ داد یک نفر در دم جان باخت و 4 نفر زخمی شدند که مصدومان به بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس منتقل شدند.سرهنگ نیکمرد جانشین رئیس پلیس راه استان، علت این واژگونی ها را بی توجهی به جلو، خستگی و خواب آلودگی راننده و نبستن کمربند ایمنی سرنشینان اعلام کرد.

وی در پایان بیان کرد: حادثه چهارم برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با سواری پژو در راه روستای رقه بشرویه بود که در اثر آن راننده 66 ساله موتورسیکلت در دم جان باخت.

سرهنگ نیکمرد دلیل این حادثه را بی احتیاطی راننده موتورسیکلت در رعایت نکردن حق تقدم و سرعت بالای سواری پژو اعلام کرد. 

وی بر رعایت سرعت مطمئنه و ایمنی در رانندگی تأکید کرد.

انتهای پیام/ ط آ

 

برچسب ها: حادثه ، پلیس راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.