نمایشگاه گرافیک خواهر و برادر شیرازی

خواهر و برادر دانش آموز شیرازی نمایشگاه گرافیک برپا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ابراهیم نجفی نژاد کارشناس مسئول فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: این نمایشگاه با هدف ترغیب و تشویق جوانان به موضوع‌های فرهنگی و هنری برگزار شده و آثاری که این خواهر و برادر دانش آموز در این نگارخانه‌ها به نمایش گذاشته اند، بیانگر نبوغ، خلاقیت و تاثیر هنر و گرافیک در میان نسل جوان است.

وی افزود: در این نمایشگاه ۳۲ اثر از غزال و پارسا توانایی، در قالب تصویر سازی و گرافیک ارایه شده که ۲۵ اثر آن را پارسا و مابقی را غزال توانایی ایجاد کرده است.

نجفی نژاد بیان کرد: آثار ارایه شده در این نمایشگاه، شامل تصویرسازی با موضوع‌هایی از جمله رستگاری، در سوگ آتش‌نشان، شخصیت سازی سرباز وظیفه، داستان تهمتن و وسوسه شدن است.

او گفت: آثار غزال توانایی در سبک ترکیب نقوش با عنوان زندگی به سبک ساده و جشن بادکنک‌ها با تکنیک‌های دیجیتال، سیاه قلم، تک خطی، راپید و ماژیک ارائه شده است.

کارشناس مسئول فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: این نمایشگاه تا یازدهم مهر در نگارخانه‌های ایمان و اندیشه اداره کل آموزش و پرورش فارس در شیراز بر پا است.
انتهای پیام/ر

برپایی نمایشگاه گرافیک در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.