تیم هیات ورزش های کارگری بابلسر نایب قهرمان لیگ آب های آرام کشور شد. 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،پس از سال ها می توانیم تیمی داشته باشیم در لیگ آب های آرام کشور که در پایان فصل سکو بگیرد. تیمی با نام هیات ورزش های کارگری بابلسر با ستارگان بومی و شناخته شده استان قدم به این پیکارها گذاشته است. 

تیم هیات ورزش کارگری بابلسر در شرایطی نماینده مازندران است که با حمایت سید مرتضی شفیعی رئیس هیات ورزش کارگری این شهرستان و شهردار بابلسر در پایان هفته اول بر سکوی دوم ایستادند.

 بابلسری ها در همان دور اول نایب قهرمان شدند و تا توانستند مدال گرفتند. حضور امین بوداغی ستاره تمام ناشدنی قایقرانی ایران، پژمان دیوسالار ملی پوش درخشان کانو، علی آقامیرزایی یار غیربومی اما شمالی و گیلانی، جوان لایق مازنی عبداله مشایخ، علیرضا جهان نما و امیرآقا میرزایی مستعد و مهدی آقاسی پاروزن لایق بابلسری که در مقام مربی هم کنار این تیم بود، پیروزی های خوبی را رقم زد. 

عبادالله مشایخ در کانوی یک نفره سوم شد، در کایاک دو نفری ۱۰۰۰ متر امین بوداغی و علی آقامیرزایی که با هم در جاکارتا هم مدال گرفتند اول شدند.در کانوی دو نفره ۱۰۰۰ متر پژمان دیوسالاری و عبدالله مشایخ به سومی رسیدند و پژمان در کانوی یک نفره ۲۰۰ متر سوم شد.

در کایاک چهار نفری ۵۰۰ متر تیم متشکل از امین بوداغی، علی آقامیرزایی، علیرضا جهان نما و امیر آقا میرزایی به قهرمانی رسیدند.

پژمان دیوسالاری و مهدی آقاسی در کانوی دو نفره ۲۰۰ متر به دومی دست یافتند و در کایاک دو نفره ۲۰۰ متر هم امین بوداغی و علیرضا جهان نما با دومی تمام کردند. اینکه یکی از ۷ تیم شرکت کننده در لیگ برتر آب های آرام هستیم خوشحال کننده است و بابلسر بر خلاف همیشه تیمی در انتهای جدول و بدون کسب عنوان نیست.

 ۵۶ امتیاز در هفته نخست گرفتیم و پس از ملوان نداجا ایستادیم که محمد نبی رضایی ستاره بابلسری کانوی ایران و نفر سوم جاکارتا را در ارنج خود دارد.

انتهای پیام/آ

برگزاری هفته اول لیگ برتر آب های آرام کشور
  

برچسب ها: وزارت ورزش ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار