اضافه شدن ۳۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: نوسازی ناوگان در چند ماه اخیر تعداد۵۰ دستگاه اتوبوس جدید و۳۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده به ناوگان اضافه شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت افتخاری مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه اظهارکرد: از سال گذشته برخی تغییرات و اصلاحات در خطوط اتوبوسرانی شهر اصفهان با هدف افزایش بهره‌وری، کاهش زمان دسترسی و انتظار مسافران همچنین اتصال خطوط به سیستم قطار شهری در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از مسافران اتوبوس، دانش آموزان و دانشجویان هستند که از اول مهرماه سهم قابل توجهی از جابه جایی‌ها را به خود اختصاص داده اند، تصریح کرد: با تشکیل «ستاد مهر» با محوریت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، نظم بخشی، ساماندهی و بازدید مستمر از خطوط همچنین رسیدگی به نظافت و شرایط فیزیکی ایستگاه‌ها و پایانه‌های اتوبوسرانی بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته که امیدواریم سرویس‌دهی مناسب‌تری به شهروندان داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ساعات اوج تقاضا از جمله زمان آغاز و تعطیلی مدارس سرویس‌هایی به صورت خاص برای سوارکردن دانش آموزان به کریدورهای دانش آموزی اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان هنگام رفت و برگشت از خانه به مدرسه، مدرسه‌ای کوچک را در اتوبوس‌های شهر تجربه خواهند کرد، گفت: افتخار می‌کنیم که در شرایط سخت اقتصادی اتوبوس‌ها راهگشای حمل ونقل برای شهروندان به ویژه دانش آموزان است.

افتخاری با اشاره به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اصفهان تاکید کرد: در ادامه نوسازی ناوگان در چند ماه اخیر تعداد۵۰ دستگاه اتوبوس جدید و۳۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده به ناوگان اضافه شد، ضمن اینکه بهبود و اصلاح خطوط تا پایان شهریورماه نیز انجام شد.

وی ادامه داد: نزدیک به۳۰ دستگاه اتوبوس در حال بازسازی است که اگر تامین اعتبارات انجام شود، اول مهرماه به ناوگان اضافه و اتوبوس‌های فرسوده که دودزا هستند، از رده خارج خواهند شد.

 

انتهای پیام/م

ایجاد خطوط جدید برای سرویس‌دهی بهتر به دانش‌آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.