امیرحسین رستمی در «هزارداستان» امشب میزبان موسیقیدان ایرانی می‌شود

امیرحسین رستمی بازیگر سینما و تلویزیون در نوزدهمین قسمت از فصل چهارم برنامه «هزار داستان» میزبان لوریس چکناواریان موسیقیدان ایرانی می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی «هزار داستان»، نوزدهمین قسمت از فصل چهارم برنامه «هزار داستان» که با اجرای امیرحسین رستمی به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، لوریس چکناواریان موسیقیدان و آهنگساز شناخته شده ایرانی از کودکی، مهاجرت و اتفاقات زندگی‌اش می‌گوید.

فصل چهارم برنامه «هزار داستان» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد در ماه محرم و صفر ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و در ساعات ۱ بامداد، ۷ صبح، ۱۳ بعدازظهر بازپخش می‌شود.

قطعه تیتراژ این برنامه را سینا سرلک خوانده است.

گفتنی است؛ «هزار داستان» برنامه‌ای گفتگو محور اجتماعی است که هر قسمت از آن با میزبانی و اجرای یک چهره سرشناس که نقطه مشترکی با سوژه مطرح شده دارد، میزبان افرادی با داستان‌های خاص و دیده نشده است. این برنامه که ویژه ایام خاص همچون ماه رمضان و محرم و صفر ساخته می‌شود، از ماه رمضان سال ۹۶ آغاز شد و فصل چهارم آن پس از پشت سر گذاشتن سه فصل، در ماه محرم و صفر امسال با قصه‌ها و موضوعات جدید روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.