اخبار باشگاه استقلال؛

نشست مدیران استقلال و بررسی نتایج تیم/ آغاز دور جدید تمرینات آبی پوشان

مدیران باشگاه استقلال امروز در نشستی درباره وضعیت نتایج اخیر تیم صحبت می‌کنند.

به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به نتایج اخیری که تیم فوتبال استقلال در رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده در همین راستا شنیده می شود مدیران این باشگاه امروز در نشستی درباره وضعیت نتایج این تیم تصمیم گیری های لازم را انجام می دهند.

به این ترتیب مسئولان باشگاه استقلال با وجود ادامه همکاری با شفر در نظر دارند درباره وضعیت تیم بررسی های لازم را انجام دهند و در صورتی که دست آنها برای قطع همکاری با برخی بازیکنان از جمله خارجی ها باز باشد در نیم فصل بازیکن جدید جذب کنند .

عصبانیت کاپیتان های با تجربه استقلال

با توجه به نتایج اخیر تیم و بازی استقلالی ها در دربی 88 در همین راستا شنیده می شود رحمتی و منتظری در رختکن تیم نسبت به عملکرد بازیکنان انتقاد هایی را داشتند.

البته طبق اعلام یکی از مدیران استقلال ،رحمتی در حین بازی نیز به دلیل عملکرد بد برخی آبی پوشان تذکراتی را به آنها می داد تا بدین ترتیب آنها در دیدار برابر پرسپولیس به خوبی بازی کنند.

دور جدید تمرینات برای رویارویی با نفت مسجد سلیمان

تیم فوتبال استقلال در حالی روز دهم مهر ماه باید به مصاف تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان برود که آبی پوشان پس از یک روز تعطیلی از امروز دور جدید تمرینات خود را از امروز آغاز می کنند.

به این ترتیب شاگردان شفر امروز تمرینات خود را دنبال می کنند.

برنامه سفر و اردوى آبی‌پوشان برای ديدار با نفت مسجد سليمان

تيم فوتبال استقلال در چارچوب رقابت هاى جام حذفى بايد روز ۱۰ مهرماه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان برود و همچنين شاگردان شفر درست ۴ روز بعد يعنى ١٤ مهر نيز باید در همین ورزشگاه دیدار معوقه هفته ششم خود را که به خاطر بازی رفت با السد به تعویق افتاده بود برگزار کنند.

به همین دلیل قرار است اعضای تيم فوتبال استقلال روز دوشنبه تهران را به سمت اهواز ترك كنند و در اين شهر اردو برگزار كنند و به تمرينات خود در جنوب كشور ادامه دهند تا در تاريخ هاى ١٠ و ١٤ مهر به مصاف نفت مسجد سليمان بروند.

استقلالی ها پس از سفر به اهواز در یکی از هتل های مسجد سلیمان مستقر می شوند تا دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان را برگزار کنند و پس از آن با حضور در اهواز تمرینات خود را برای دیدار 14 مهر دنبال می کنند و مجدد به همان هتلی که در مسجد سلیمان است بازمی گردند.

استقلالی ها پس از برگزاری 2 بازی در زوهای 10 و 14 مهرماه، 15 مهر اهواز را به سمت تهران ترک می کنند.

آسيب ديدگى كار دست همام داد

همام طارق در دربى ٨٨ روز ٥ مهر دچار آسيب ديدگى از ناحيه كشاله ران شده و اين بازيكن امروز ام آر آى مى دهد تا وضعيتش مشخص شود با اين وجود طارق در تمرين امروز آبى ها غايب بود و براى ديدار روز سه شنبه مقابل نفت مسجد سليمان كه در هفته جارى برگزار مى شود طبق صلاح ديد پزشك مى تواند براى آبى پوشان بازى كند.

طارق همام به بازی استقلال در جام حذفی مقابل نفت مسجد سلیمان نمی رسد.

حسينى جانشين رحمتى مى شود

با توجه به حضور رحمتى در درون دروازه استقلال در ديدار هاى آسيايى و ليگ برتر شنيده مى شود شفر در نظر دارد از حضور حسينى به جاى رحمتى در رقابت هاى جام حذفى استفاده كند.


بیشتر بخوانید:

دربی 88 از زبان مدیران سرخابی ها

ماجرای ترکیب ثابت و مصدومیت بازیکن استقلال

واكنش يك مدير استقلالى به جذب نيوماير و الحاجى گرو


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار