در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

۳ اقدام پیشنهادی جهرمی برای کنترل بازار تلفن همراه/واردات منوط به اخذ ضمانت از واردکنندگان شود

وزیر ارتباطات، ٣ اقدام لازم و ضروری را براى بهبود بازار تلفن همراه تشریح کرد.

3 اقدام پشنهادی جهرمی برای کنترل بازار تلفن های همراه/واردات منوط به اخذ ضمانت از واردکنندگان شودجهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: وزارت صمت با وزارت ارتباطات باید خیلی زود درخصوص نحوه اخذ ضمانت از واردكنندگان جلسه ای تشکیل دهد تا مشخص شود كه وارد کنندگان ، خدمات پس از فروش  را بدرستی در اختیار مصرف كنندگان قرار می دهند. پس از آن مجوز واردات صادر شود.

وزیر ارتباطات ادامه داد :طی بازدید از مناطق جنوبى کشور همچون بندر عباس و بوشهر، خیلى ها گفتند اجازه واردات تلفن همراه را نمی دهند و همین موضوع باعث بالا رفتن قیمت ها در بازار شده است.

جهرمى  ٣ اقدام را براى بهبود بازار تلفن همراه لازم دانست و در تشریح آنها گفت:یكى اینكه تمام تلفن های همراه وارد شده به کشور طی 5 سال اخیر هرچه سریعتر وارد بازار شود ، دوم اینكه مرکز تماسی برای رسیدگی هر چه سریعتر به تخلفات در نظر گرفته شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ،ارائه مجوز واردات در بستر شفافیت را سومین راهکار بهبود  بازار تلفن های همراه دانست و گفت:واردکنندگان باید طبق قانون اقدام به واردات کنند.

وی در پایان تاکید:با اینکه تلفن های همراه در دستان مردم بود ،توانستیم بازار را ساماندهی کنیم پس یقینا همه موضوعات دیگر ازجمله قاچاق  هم قابل کنترل است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۷
قیمت گوشی رو چهار برابر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۷
چرا گوشی ارزون نمیشه
Netherlands
حسین ل
۰۰:۱۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۷
خواهشا دیگه بعد از این همه وقت به جای پیشنهاد دادن اقدام کنید!
آخرین اخبار