زلزله، علت شکستگی لوله بنزین در سوادکوه

زلزله و رانش زمین عامل شکستگی لوله بنزین در سوادکوه اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ارسلان رحیمی مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران - منطقه شمال، با اشاره به وقوع حادثه نشت بنزین از خط لوله ۱۲ اینچ فرآورده ری – ساری در منطقه سوادکوه مازندران، گفت: علت اصلی این حادثه وقوع زمین لرزه و رانش زمین و در نتیجه خمیدگی و شکستگی لوله بوده است.

وی افزود: با وقوع این حادثه، مراتب با کمک کارکنان مستقر در مراکز انتقال نفت در حوالی محل حادثه مورد پیگیری به نگام قرار گرفت و بلافاصله پس از شناسایی محل دقیق شکستگی لوله، با بستن شیر‌های نفت جریان مواد نفتی متوقف شد.

رحیمی از اجرای اقدامات پیشگیرانه برای کنترل شرایط و مهار مواد نفتی خبر داد و گفت: با همکاری دستگاه ‎‌های امدادی شامل پلیس، هلال احمر، سازمان آتش نشانی، راهداری و اهالی منطقه شرایط به سرعت به حالت عادی بازگشت و با مهار نشتی مواد نفتی از شب گذشته، عملیات ترمیم نقطه شکستگی آغاز شد و فعالیت شبانه روزی همکاران همچنان ادامه دارد.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران - منطقه شمال افزود: اقدامات مربوط به ترمیم این خط لوله تا عصر امروز به پایان خواهد رسید و خط لوله برای انتقال سوخت مورد نیاز مردم فعال خواهد شد.

رحیمی از جمع آوری مواد نفتی نشت کرده در چاله‌های از پیش تعبیه شده خبر داد و گفت: با اقدامات انجام شده مواد نفتی جمع آوری شد و به مراکز نگهداری شرکت انتقال داده شد.

انتهای پیام/ م

زلزله و رانش زمین عامل شکستگی لوله بنزین در سوادکوه

برچسب ها: نفت ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.