غلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اعزام ۳۳ تیم بازرسی در ایام اربعین به عراق/ ۴ دانشگاه مرزی کشور بازرس موکب‌ها می‌شوند

رئیس اداره سلامت محیط کار وزارت بهداشت گفت: ۳۳ تیم بازرسی در عراق از موکب‌های مراسم پیاده روی اربعین بازدید می‌کنند.

۳۳ تیم بازرسی در ایام اربعین به عراق اعزام می شوند/ بازرسی از موکب‌های داخل و خارج از ایران بر عهده ۴ دانشگاه مرزی کشورسیدرضا غلامی رئیس اداره سلامت محیط کار و بهداشت وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بازرسی‌های وزارت بهداشت در ایام اربعین اظهار کرد: وزارت بهداشت 33 تیم را برای بازرسی از موکب‌ها و محل‌های توزیع مواد غذایی نذری برای ایام اربعین و برگزاری مراسم پیاده‌روی از شهر نجف تا کربلا،  در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: بازرسان وزارت بهداشت مستقر در کشور عراق، در شهرهای نجف، کربلا، ‌نقاط مرزی و همچنین در مسیر بین نجف تا کربلا، از موکب‌های بین راه به طور دائم و مستمر بازرسی می‌کنند.

کمبود نیرویی برای بازرسی از موکب های اربعین نداریم

رئیس اداره سلامت محیط کار و بهداشت وزارت بهداشت اظهار کرد: تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی برای اعزام افراد جهت بازرسی از موکب‌های داخل و خارج از کشور اعلام آمادگی کرده‌اند و خوشبختانه 4 دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، ایلام، خوزستان و آبادان به وزارت بهداشت، هیچ گونه نامه‌ای مبنی بر کمبود نیرو به وزارتخانه ارسال نکرده‌اند.

وی گفت: با توجه به اینکه هرسال تعداد و محل موکب‌ها تغییر می‌کند، بازرسان سلامت محیط کار وزارت بهداشت به طور چرخشی از این مکان‌ها بازدید می‌کنند.

غلامی یادآوری کرد:‌ تیم‌های بازرسی در کشور عراق به صورت دو نفره انجام می‌شود و در صورت بروز هرگونه مشکلی با موارد تخلف در راستای حفظ و ارتقای سلامت مواد غذایی نذری برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار