سردار اشتری در جمع خبرنگاران خبر داد

پلیس به دنبال سایر مخلان امنیت حمل و نقل جاده‌ای است/ شناسایی طراحان اعتصاب سراسری بازار در فضای مجازی

پلیس به دنبال سایر مخلان امنیت حمل و نقل جاده‌ای است/ شناسایی طراحان اعتصاب سراسری بازار در فضای مجازیفرمانده ناجا از شناسایی طراحان اعتصاب سراسری بازار در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در هفدهمین نمایشگاه تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس 2018) که امروز(دوشنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز نمایشگاه تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی در مصلی حضرت امام (ره) افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه هفدهمین نمایشگاه ایپاس با مشارکت مخترعان و حضور نمایندگان کشورهای خارجی در ایران برگزار شد، گفت: نیروی انتظامی تمام ظرفیت‌های خود را بر آن داشته تا از فناوری‌های روز پلیسی استفاده کند، لذا انجام جرم و مجرمان نسبت به سال‌های گذشته پیچیده‌تر و گسترده‌تر شده است و با این تفاسیر پلیس نیاز دارد تا تجهیزات و فناوری‌های خود را جهت مقابله با مجرمان به‌روز رسانی و تجهیز کند.

سردار اشتری با بیان اینکه بیش از 95 درصد از تجهیزات پلیسی در کشور تولید داخل است، گفت: پلیس با حضور خود در شهرها، روستاها و مرزهای کشور حافظ امنیت و برقراری ثبات در کشور است.

وی در خصوص حوادث اخیر در رابطه با کامیون‌داران گفت: کسانی که مخل نظم و امنیت هستند و در بین راه‌ها و جاده‌ها مانع از رفت و آمد کامیون‌ها و تانکرها می‌شوند، طبق قوانین با قاطعیت با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی افزود: در این رابطه پلیس کسانی را بازداشت کرده و تحقیقات در این باره ادامه دارد و درصدد دستگیری سایر عوامل مانع تردد کامیون‌داران است.

فرمانده ناجا با تقدیر از سربازان و رزمندگان جمهوری اسلامی ایران گفت: در حادثه اهواز رزمندگان و نیروهای مسلح از مردم بی‌دفاع که توسط چند تروریست مورد حمله واقع شدند، دفاع کردند و همچنین از کسانی که در این حادثه حضور داشتند و برای نجات جان مردم خود را وارد صحنه کردند، تقدیر و تشکر شد که تعداد 5 نفر از این افراد از پرسنل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بودند.

سردار اشتری در رابطه با فعالیت بازاریان و شائبه کم‌کاری آن‌ها در خصوص تعیین اقلام مورد نیاز مردم، گفت: در گذشته بازاریان همیشه مدافع مردم بودند و این عزیزان به دنبال این نیستند که مشکلی برای مردم به وجود آورند، بلکه برخی افراد سودجو و مداخله‌گر در نظام اقتصادی کشور از خارج از کشور و در فضای مجازی اقدام به فعالیت‌های خرابکارانه می‌کنند و همچنین در این خصوص تعدادی از افراد سودجو شناسایی شدند و قطعا با آن‌ها برخورد خواهد شد.

سردار اشتری در رابطه با پاسخ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به تروریست‌هایی که با ایجاد ناامنی به مردم بی‌دفاع حمله کردند، گفت: کسانی که مخل نظم و امنیت در حوزه امنیتی کشور هستند، قطعا با پاسخ نیروهای مسلح و سایر نهادهای امنیتی و انتظامی روبرو خواهند شد که در رابطه با حمله تروریستی اهواز پاسخ محکمی به مواضع دشمن دادیم و بازهم این پاسخ‌ها ادامه خواهد داشت.

سردار اشتری در پاسخ به این سوال که بنابر اعلام جانشین دانشگاه امام حسین(ع) مبنی بر دستگیری 13 نفر از اخلالگران بازار سکه و ارز که تعدادی از آن‌ها وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی امارات بودند، آیا نیروی انتظامی در این زمینه دستگیری داشته یا خیر؟، تصریح کرد: نیروی انتظامی تأمین کننده نظم و امنیت در حوزه اقتصادی است. در رابطه با بازار سکه و ارز چندین نفر از مخلان با حکم قضایی شناسایی و دستگیر شدند و همچنین دادگاه آن‌ها نیز برگزار شد و این هشدار را به تمام مخلان نظام اقتصادی می‌دهیم که با برهم زنندگان نظم حاکم بر نظام اقتصادی برخورد قاطع خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار