با هدف پیشگیری از سوء تغذیه؛

بیش از 500 بسته سبد غذایی بین اقشار کم درآمد اردبیل توزیع می شود

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل گفت: بیش از 500 بسته سبد غذایی به صورت روزانه بین اقشار کم درآمد اردبیل توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اصغر مناف‌زاده، مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل صبح امروز در بازدید از فروشگاه‌های عامل توزیع بسته سبد غذایی اقشار کم درآمد در اردبیل  اظهار داشت: هدف از توزیع بسته‌های سبد غذایی حمایت از اقشار محروم تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی و جلوگیری از سوء تغذیه در جامعه هدف است.

وی از توزیع بیش از 500 بسته سبد غذایی به صورت روزانه در شهرستان اردبیل خبر داد و افزود: امسال این دومین طرح توزیع سبد غذایی است که از روز 27 شهریور ماه آغاز شده و در حال اجرا است و هیچگونه مشکل و مانعی در توزیع بسته غذایی در فروشگاه‌های عامل وجود ندارد.

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل تصریح کرد: تمامی فروشگاه‌ها بایستی بدون دریافت هیچ گونه کار مزدی نسبت به تحویل کالای مورد تقاضای مشمولان اقدام کنند که در این زمینه هماهنگی‌های لازم انجام شده است تا شاهد هیچ گونه مشکل و نارسایی در خدمت‌رسانی به افراد هدف نباشیم.

مناف‌زاده گفت: افراد جامعه هدف در صورت مشاهده هر گونه تخلف در فروشگاه‌های عامل می‌توانند موارد را به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل واحد امور اجتماعی اعلام کنند تا با متخلفن برابر مقررات برخورد شده و از هر گونه تخلفت و ناهماهنگی در این حوزه جلوگیری شود.

انتهای پیام/ع

توزیع بسته های سبد غذایی در بین مردم

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.