در فینال رقابت های تنیس مناطق پنج گانه کشور صورت می گیرد؛

جدال کیمیا عامری و ستاره رسولی برای کسب عنوان قهرمانی

در مرحله ی فینال مسابقات تنیس مناطق پنج گانه کشور در بخش بانوان، کیمیا عامری از کرمان و ستاره رسولی از استان البرز برای کسب عنوان قهرمانی فردا سه شنبه، 10 مهر جاری به مصاف هم می روند.

حمیدرضا زرکش، رییس کمیته مسابقات هیئت تنیس استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مرحله هفتم مسابقات تنیس مناطق پنج گانه کشور در بخش بانوان از شنبه 7 مهر به میزبانی هیئت تنیس استان کرمان در مجموعه تنیس هتل پارس آغاز شد.

وی افزود: 16 شرکت کننده از استان های کرمان، تهران، البرز، خراسان رضوی و سمنان با مدیریت شکیبا پورتقی و سرداوری فرانک حسنی به مدت 4 روز در مجموعه تنیس هتل پارس کرمان با هم به رقابت پرداختند.

زرکش با اعلام اینکه قرعه کشی مسابقات ساعت 18 روز جمعه 6 مهر انجام شد، تصریح کرد: تا این لحظه، تکلیف مقام سوم مشترک مشخص شده که بدین ترتیب فاطمه ذکایی و رعنا بارزمان، هر دو از کرمان مقام سوم مشترک را کسب کردند.

 وی یادآور شد: مرحله ی فینال این رقابت ها نیز از ساعت 10 فردا سه شنبه 10 مهر جاری در مجموعه تنیس هتل پارس کرمان با رقابت کیمیا عامری از کرمان و ستاره رسولی از استان البرز آغاز می شود.

زرکش با اعلام اینکه مراسم اختتامیه مسابقات تنیس مناطق پنج گانه کشور ساعت 12 فردا در باشگاه تنیس هتل پارس کرمان برگزار می شود، از علاقه مندان دعوت کرد: در این مراسم حضور یابند.

 مسابقات تنیس مناطق پنج گانه کشور در بخش بانوان از 7 مهر جاری به میزبانی کرمان آغاز شده است و تا فردا ( 10 مهر) ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

راهیابی کیمیا عامری و ستاره رسولی به فینال رقابت های تنیس مناطق پنج گانه کشور

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار