سیرجان میزبان دور رفت لیگ برتر تنیس بانوان کشور

دور رفت لیگ برتر تنیس بانوان کشور، جام ولایت 19 تا 23 شهریور جاری به میزبانی سیرجان در باشگاه تنیس داریوش این شهرستان برگزار می شود.

علیرضا درآگاهی، دبیر هیئت تنیس شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: نهمین دوره مسابقات لیگ برتر باشگاه های بانوان، جام ولایت که قرار بود، 13 مرداد ماه در تبریز برگزار شود، به علت همکاری نکردن بعضی از تیم ها در ارسال مدارک، برگزار نشد، لذا با توجه به پیگیری های مسئولان هیئت استان کرمان و شهرستان سیرجان، این رقابت ها  به میزبانی سیرجان برگزار می شود.

وی افزود: این رقابت ها با حضور 8 تیم از سراسر کشور برگزار می شود که 3 تا از این تیم ها (دو تیم سیرجان و یک تیم کرمان) از استان کرمان هستند.

درآگاهی با اعلام اینکه تاکنون تیم های درنا کرج، پایا چوب تبریز، هیئت تنیس بابل، هیئت تنیس کرمان، ایلیا گستر سیرجان، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران، آزادی تهران، هیئت تنیس سیرجان برای این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند، تصریح کرد: تیم های هیئت کرمان با ترکیب نیایش میرزایی و کیمیا عامری به مربیگری فرانک حسنی و سرپرستی شهین سلطان زاده، ایلیا گستر سیرجان متشکل از میترا ابراهیمی و شهرزاد بانی سعید به مربیگری فرناز فصیحی و سرپرستی  فاطمه میرشکارپور و هیئت تنیس سیرجان با ترکیب کیانا صولتی، ارغوان نامجو، دریا امیری، پرنیان رکن آبادی و راضیه پوراحسان به مربیگری فاطمه اطمینان و سرپرستی شیماسادات حسینی، به عنوان نمایندگان استان کرمان در این رقابت ها حضور می یابند.   

وی زمان قرعه کشی مسابقات را روز یکشنبه هجدهم شهریور جاری ساعت ۱۶ در باشگاه داریوش سیرجان اعلام کرد و یادآور شد: مراسم افتتاحیه رقابت ها ساعت ۱۸ در دهکده گردشگری شبدیز با حضور اصغر غمناک، رییس سازمان لیگ تنیس کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

برگزاری دور رفت لیگ برتر تنیس بانوان کشور در سیرجان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار