هلاکت یکی از سرکردگان ارشد داعش در حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست‌ها

شبکه العالم جزئیاتی را درباره هلاکت ابوعلی المشهدانی در حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مواضع تروریست‌ها در شهر البوکمال فاش کرد.

هلاکت یکی از سرکردگان ارشد داعش در حمله موشکی سپاه به مواضع طراحان حمله تروریستی اهوازبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، حسین مرتضی، مدیر دفتر شبکه العالم در دمشق پایتخت سوریه جزئیاتی را درباره هلاکت «ابوعلی المشهدانی» یکی از سرکردگان ارشد داعش در حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مواضع تروریست‌ها در شهر البوکمال فاش کرد.

مرتضی اظهار کرد: دو منطقه در شرق رود فرات هدف حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران قرار گرفت. منطقه اول منطقه‌ای است که مدرسه السوسه در آن قرار دارد و گروه تروریستی داعش از این مدرسه به عنوان پایگاه خود استفاده می‌کرد. منطقه دوم منطقه هجین است که در فاصله ۳۵ کیلومتری از شهر البوکمال در مرز سوریه با عراق قرار دارد و در این منطقه انبار‌های اسلحه وجود داشت.

مدیر دفتر شبکه العالم افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اطلاعات دقیقی درباره مدرسه السوسه داشت و یکی از سرکردگان ارشد داعش به نام "ابوعلی المشهدانی" که هم در سوریه و هم در عراق خصوصاً شهر موصل فعال بود، به این مدرسه آمده بود و سپاه ۳ یا ۴ ساعت قبل از رسیدن المشهدانی به مدرسه اطلاعاتی درباره زمان و محل تردد او به دست آورده بود و در زمان مناسب این مدرسه را هدف موشک خود قرار داد که المشهدانی و همراهانش در این حمله موشکی به هلاکت رسیدند.

حسین مرتضی اعلام کرد: گروه تروریستی داعش، چون تعدادی موشک و جنگ افزار دیگر خود را به منطقه هجین منتقل کرده بود، تلاش می‌کرد که تسلیحات خود را استتار کند، ولی انبار‌های اسلحه و مهماتش مورد هدف قرار گرفت و منهدم شد و طبق اطلاعات رسیده تعداد زیادی از تروریست‌های داعشی در این منطقه بودند و ۱۰ نفر از آن‌ها به هلاکت رسیدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۲ ۱۰ مهر ۱۳۹۷
بله بله..بایدبه قاره امریکاموشک بزنیم....تاعمقی بشه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۰۹ مهر ۱۳۹۷
تا آمریکا در عراق و سوریه حضور داره کشته های آنها رو زود جایگزین می کنه تروریسم باید از ریشه نابود بشه نه سطحی.
آخرین اخبار