جنایت خونین در مرغ فروشی به علت برخورد دو پا به یکدیگر

کارگر یک فروشگاه مرغ فروشی همکار خود را در مغازه به قتل رساند و از محل متواری شد.

قتل در یکی از مرغ فروشی های پایتخت/ قتل به دلیل برخورد تصادفی پای مقتول به پای قاتلبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ساعت 16:40 روز اول مهر ماه ماموران کلانتری 114 غیاثی با بازپرس کشیک قتل پایتخت تماس گرفته و وقوع یک فقره قتل در یک مغازه مرغ‌فروشی در خیابان آیت‌‌الله سعیدی را به بازپرس اعلام کردند.

پس از اطلاع موضوع به بازپرس ویژه قتل پایتخت، وی به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در صحنه جرم حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

بررسی‌های اولیه نشان داد قاتل و مقتول کارگر مغازه مرغ‌فروشی و تبعه افغانستان بودند که قاتل پسر 20 ساله با یک ضربه چاقو به گردن مقتول (پسر 18 ساله) مرتکب قتل شده و سپس از محل گریخته بود.

بازبینی دوربین‌های مداربسته حاکی از آن بود که مقتول داخل مغازه مشغول جابه‌جایی مرغ بوده که ناگهان پایش به قاتل خورده و همین موضوع موجب درگیری قاتل و مقتول شده بود، در نهایت مقتول از مقابل مغازه یک بیل برداشته، به سمت قاتل حمله‌ور شده بود و قاتل با یک ضربه چاقو به گردن مقتول، وی را از پای درآورده و متواری شده است.

قاضی مرادی بازپرس امور جنایی تهران با تایید خبر اعلام کرد: جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.