رکورد جالب ژاوی برابر پرسپولیس ایران ثبت شد + عکس

حضور ژاوی در دیدار السدقطر مقابل پرسپولیس ایران باعث شده تا آمار جالبی از اسطوره اسپانیا ثبت شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های السد قطر و پرسپولیس ایران در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف هم رفتند و قطری‌ها تلاش می‌کنند تا با پیروزی در مسابقه خانگی گام بلندی را برای صعود به مرحله بعد بردارند و از سویی دیگر سرخپوشان با تمرکز بالا و برای کنترل بازی در زمین حضور دارند.

آمار جالب اسطوره اسپانیا مقابل پرسپولیس ایران+ عکس

با اعلام ترکیب تیم فوتبال السد قطر، مشخص شد ژاوی هرناندز هزارمین بازی دوران حرفه‌ای خود و همچنین صدمین مسابقه خود را با پیراهن السد برگزار می‌کند و به همین دلیل تقابل با شاگردان برانکو ایوانکوویچ برای اسطوره فوتبال اسپانیا بازی مهمی محسوب می‌شود.

ژاوی، ستاره سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا که در سال ۲۰۱۵ از آبی اناری‌ها جدا شد، مقابل پرسپولیس هزارمین نمایش خود در مستطیل سبز را تجربه می‌کند و در تصویر زیر، طرح بیلچر ریپورت برای این اتفاق را مشاهده می‌کنید.

آمار جالب اسطوره اسپانیا مقابل پرسپولیس ایران+ عکس

بیشترین حضور ژاوی در بارسلونا بوده و رتبه‌های بعدی به تیم ملی اسپانیا و باشگاه السد اختصاص دارد که هافبک خلاق السدی‌ها هم صدمین بازی با پیراهن این تیم در مسابقات مختلف را برگزار می‌کند که با آن به افتخارات زیادی هم رسیده است.

دیدار تیم‌های السد قطر و پرسپولیس ایران در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تا پایان نیمه نخست با تساوی صفر - صفر در جریان است.


بیشتر بخوانید:السدقطر - پرسپولیس ایران/ جدال نابرابر شاگردان برانکو با میلیونر‌ها

ترکیب پرسپولیس ایران برای دیدار با السدقطر مشخص شد

حسینی:امکان استفاده از تجهیزات ارتباطی برای برانکو وجود ندارد


انتهای پیام/

هزارمین بازی اسطوره بارسلونا در دیدار مقابل پرسپولیس ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار