خسروی وفا: نیم نگاهی به جایگاه سوم جدول توزیع مدال ها پاراآسیایی داریم

رئیس کمیته ملی پارالمپی گفت: ضمن تثبیت جایگاه چهارم با همت ورزشکاران نیم نگاهی به رده سوم جدول مسابقات پاراآسیایی داریم.

خسروی وفا: نیم نگاهی به جایگاه سوم جدول توزیع مدال ها پاراآسیایی داریمبه گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک در زمینه جایگاه ایران در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: ضمن تثبیت جایگاه چهارم با همت ورزشکاران نیم نگاهی به رده سوم جدول این مسابقات داریم.

محمود خسروی وفا با اشاره به برنامه‌های کمیته ملی پارالمپیک تصریح کرد: تنها تیمی که با پرواز مستقیم و به صورت چارتری گام در جاکارتا گذاشت کاوروان ورزشی ایران بود و این می‌تواند برای ورزشکاران یک کار مهم به شمار آید.

وی در زمینه جایگاه رده بندی کاروان ایران در جدول توزیع مدال‌ها گفت:ما به دنبال افزایش تعداد مدال‌ها هستیم و جایگاه چهارم قطعی است با کمک و تلاش ورزشکاران به نیم نگاهی به جایگاه سومی نیز داریم.

او در پایان اظهار داشت: طبق برنامه قرار بود پاداش مدال اوران پای سکو پرداخت شود که با توجه به سختی تامین ارز و حمل آن این کار به بازگشت از جاکارتا موکول شد. در زمینه پاداش دولت نیز میزان دریافتی مدال اوران پاراآسیایی با مدال آوران آسیایی برابر است.

سومین دوره بازی‌های پار آسیایی به میزبانی شهر جاکارتا از ۱۴ تا ۲۲ مهرماه برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: سلطانی فر:امیدوارم در بازی‌های آسیایی و پارآسیایی هم شاهد موفقیت‌های ورزش ایران باشیم

نعمتی محبوب‌ترین کماندار بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸

سوختگی ملی‌پوش تنیس روی میز و خط خوردن از کاروان بازی‌های پارآسیایی


انتهای پیام/

اظهارات خسروی وفا درباره بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار