براری: با کبدی غریبه نیستم / تامیدوارم رئیس فدراسیون را ناامید نکنم

ملی پوش تیم ملی وزنه برداری گفت: بر خلاف اظهار نظر برخی دوستان با کبدی غریبه نیستم و تمام تلاشم را می‌کنم تا به ورزشکاران این رشته کمک کنم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا براری وزنه بردار ملی‌پوش ایران که خود را برای حضور در مسابقات جهانی وزنه برداری آماده می‌کند صاحب پست جدیدی در فدراسیون کبدی شد. عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی او را به سمت کمیته جوانان فدراسیون کبدی منصوب کرد.

محمدرضا براری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: خیلی خوشحالم که عباس اورسجی تصمیم گرفت از من استفاده کند و با وجودی که کارم دشوار است، اما تلاشم را می‌کنم تا در حد توانم به ورزشکاران این رشته کمک کنم.

او افزود: شاید خیلی‌ها بگویند من سر رشته‌ای از کبدی ندارم، اما باید بگویم در گذشته و هنگامی که اردو‌های تیم ملی وزنه برداری تعطیل بود اوقات فراغتم را به ورزش کبدی اختصاص می‌دادم و عاشق این رشته ام و چندان با این ورزش غریبه نیستم. همان طور که دیدید کبدی در بازی‌های آسیایی جاکارتا توانست به 2 نشان خوشرنگ طلا برسد و این نشان می‌دهد برای حفظ این روند و دست یابی به موفقیت‌های بزرگ باید سخت تلاش کنیم تا باز هم قدرت مان را به رخ آسیایی ها بکشیم.


بیشتر بخوانید:براری: برخی‌ها به دنبال آسیب زدن به وزنه برداری ایران هستند

غیبت احتمالی قهرمان المپیک ریو در مسابقات وزنه برداری جهانی عشق آباد

نفرات جدید وزنه برداری را بهتر بشناسیم/ پوست اندازی ملی از نوع فولادی!


انتهای پیام/

اظهارات براری پس از سمت جدید در فدراسیون کبدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار