اخبار باشگاه استقلال؛

ریکاوری استقلالی‌ها پس از بازی نفس گیر مقابل نفت مسجدسلیمان

بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز «چهارشنبه» ریکاوری می‌پردازند تا آماده رقابت‌های لیگ برتر شوند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال در حالی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های جام حذفی در وقت‌های اضافه و بازی نفس گیر مقابل نفت مسجد سلیمان به برتری یک بر صفر برسد که طبق صلاحدید وینفرد شفر بازیکنان این تیم امروز در یک نوبت به ریکاوری می‌پردازند.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال با حضور در اهواز در یک نوبت ریکاوری می‌کنند تا آماده بازی رقابت‌های لیگ برتر مقابل تیم نفت مسجد سلیمان شوند.

استقلالی‌ها در حال حاضر در اهواز به سر می‌برند و در یکی از هتل‌های این شهر سکونت دارند و قرار است شاگردان شفر یک روز قبل از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان که در ۱۴ مهرماه برگرار می‌شود راهی مسجد سلیمان شوند.

 

شفر و بررسی نتایج ضعیف استقلال

اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال در حالی در روز‌های گذشته بررسی نتایج ضعیف تیم را مورد بررسی قرار دادند که در حال حاضر با توجه به عملکرد آبی پوشان در اهواز و مقابل تیم نفت مسجد سلیمان شنیده می‌شود شفر پس از حضور در باشگاه و در نشستی با اعضای کمیته فنی نقاط ضعف تیمش را مورد رصد قرار می‌دهد.

علت حضور جبارى در باشگاه استقلال مشخص شد

در حالى که این روز‌ها از مجتبى جبارى به عنوان دستیار جدید شفر نام برده مى شود و بازیکن سابق آبى تا نیز در روزهاى گذشته در باشگاه استقلال رویت شده با این وجود با پیگیرى هاى صورت گرفته مشخص شده جبارى براى دریافت طلبش به باشگاه مراجعه کرده است.

استقلالى‌ها دست به دامن وزارت ورزش براى پرداخت طلب پادوانى

مدیران باشگاه استقلال با حضور در وزارت ورزش و جوانان نشستى را با مسئولان این وزارتخانه برگزار کردند و بررسى وضعیت پادوانى را در دستور کار قرار دادند.

مدیران باشگاه استقلال براى راهى کردن پادوانى به برزیل باید حق بیمه و طلب این بازیکن را پرداخت کنند که مدیران آبى پوشان پایتخت با حضور در وزارت ورزش و جوانان به دنبال تهیه پول بودند تا بدین ترتیب با پرداخت ٢٠ تا ٣٠ هزار مشکل پادوانى را حل کنند.

طلب پروپیچ پرداخت مى شود

مدیران باشگاه استقلال با توجه به بازنده شدن در پرونده پروپیچ باید رقم ٣٦٤ هزار دلار را به این بازیکن پرداخت کنند که این مبلغ قرار شد از فیفا و محل درآمد هاى باشگاه استقلال از جسور بازیکنانش در رقابت هاى جام جهانى پرداخت شود.

پرداخت این رقم از مدت‌ها قبل توسط استقلالى‌ها به فیفا اعلام شده و به زودى این پرونده مختومه مى شود.

استراحت طارق در عراق

همام طارق بازيكن عراقى تيم فوتبال استقلال كه به دليل مصدوميت نتوانست همراه با كاروان آبى پوشان راهى اهواز شود تا در ٢ ديدار تيمش مقابل تیم فوتبال نفت مسجد سليمان بازى كند با وجود مصدوميت قرار بود به اردوى تيم ملى عراق اضافه شود كه در نهايت آسيب ديدگى اجازه حضور او در تركيب در تيم ملى عراق را نداد تا در نهايت بازيكن استقلال در اين چند روز در كنار خانواده در عراق به استراحت بپردازد.

واكنش بازيكن استقلال به خط خوردن از تيم ملى

همام طارق هافبک تيم فوتبال استقلال به خط خوردن از تيم ملى عراق واكنش نشان و داد در صفحه اجتماعى خود نوشت :سلام به هواداران عزیز. می‌خواستم در مورد خط خوردنم از لیست تیم ملی به شما توضیح بدهم. باشگاه استقلال به علت مصدومیتم اجازه حضور در تیم ملی را به من نداد، هرچند کشورم برای من از هر چیزی مهم تر است.

رد شايعه حضور جبارى روى نيمكت استقلال

در حالى كه مطرح شده سرپرست باشگاه استقلال با مجتبى جبازى مذاكره اى براى حضور روى نيمكت آبى پوشان را داشته اما يكى از مديران اين باشگاه موضوع مطرح شده را تكذيب كرد و گفت :اين بحث ها صحت ندارد و قرار نيست جبارى به كادر اضافه شود.


بیشتر بخوانید:استقلالی‌ها به مصاف شاگردان دایی می‌روند

نفت مسجدسلیمان صفر - استقلال یک /صعود روحیه بخش شاگردان شفر به مرحله یک هشتم نهایی

"سید علی" داور دیدار نفت مسجد سلیمان و استقلال شد

چهل و چهارمین حضور شفر روی نیمکت استقلال در سالروز سرمربیگری


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار