آغاز طرح جام باشگاه های کتابخوانی در آبادان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان گفت: همه گیر کردن کتابخوانی در کودکان و نوجوانان از اهداف طرح جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛فرهاد پورغراوی علوانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان گفت: طرح جام باشگاه های کتابخوانی از سالهای گذشته اجرایی شد و هر ساله رو به گسترش است.

وی به برگزاری و مشارکت هر چه بهتر جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان تاکید کرد و افزود: فعالیت و مشارکت دستگاههای مربوطه برای اجرای جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان و طرح دوشنبه های کتابخوانی در مهدکودک ها در شهرستان می تواند در پیشبرد اهداف این طرح موثر واقع شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبادان تشکیل حلقه ها در جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان را از مهمترین برنامه های این طرح بیان کرد و گفت: افرادی که حلقه ها را تشکیل می دهند، آموزش دیده و یا در مراکز پرورش فکری، آموزش و پرورش، کتابخانه ها مشغول به فعالیت هستند.

پورغراوی علوانی با اشاره به نحوه اجرای این جام افزود: در این راستا کتابها برگزیده و به مراکز مورد نظر معرفی و پس از آن به کتابفروشی ها ارجاع داده می شوند.

وی فراهم آوردن زمینه مشارکت کتاب فروشان، گروه های غیردولتی ترویج کتابخوانی، مهدکودک ها و مدارس در برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی را از وظایف ستاد اجرایی این طرح عنوان کرد و گفت: در این راستا ضمن داوری آثار و معرفی برگزیده های جام باشگاههای کتابخوانی شهرستان مراسم اختتامیه برای تقدیر از برگزیدگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ د

طرح جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.