بازی‌های پارا آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸؛

شیرمحمدی: در بازی‌های پارآسیایی این دوره تجربه جدیدی کسب می‌کنم

نماینده کامپوند کشورمان گفت:هدفم در این بازی های ارائه بهترین عملکردم است، چون بعد از 12 سال فعالیت در بخش ریکرو، از حدود یک سال و نیم گذشته در رشته کامپوند فعالیت می کنم.

شیرمحمدی: در بازی های پارآسیایی این دوره تجربه جدیدی کسب می کنمبه گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به بازی های پارا آسیایی جاکارتا؛ راضیه شیرمحمدی که سال ها در بخش ریکرو فعالیت می کرد در بازی های پارا آسیایی این دوره در بخش کامپوند رقابت خواهد کرد، درخصوص هدف خود گفت: هدفم در این بازی های ارائه بهترین عملکردم است، چون بعد از 12 سال فعالیت در بخش ریکرو، از حدود یک سال و نیم گذشته در رشته کامپوند فعالیت می کنم و امیدوارم در این بخش نیز بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی افزود: هر کدام از این رشته ها سختی های خود را دارد، اما کسی که می خواهد در رشته کامپوند فعالیت کند بهتر است که ابتدا تجربه فعالیت در بخش ریکرو را داشته باشد.

ملی پوش پاراتیراندازی باکمان افزود: با شرایطی که به آن اشاره کردم، خوشبختانه عقب نیستم و امیدوارم در این بازی ها نیز بتوانم از تجربیاتم در بخش ریکرو استفاده کرده و در رقابت های کامپوند بازی های پارا آسیایی بهترین عملکرد را داشته باشم.


بیشتر بخوانید:

آسترکی: رکوردشکنی در جاکارتا به تصمیم کادرفنی بستگی دارد

نعمتی محبوب‌ترین کماندار بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸

سوختگی ملی‌پوش تنیس روی میز و خط خوردن از کاروان بازی‌های پارآسیایی


انتهای پیام/

اظهارات شیرمحمدی درباره بازی های پار آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار