آمادگی کامل دستگاه های خدمت رسان برای بارش شدید باران

فرماندار رشت گفت :همه دستگاه ها و نهادهای امدادی و عملیاتی برای بارش شدید احتمالی باران در آخر هفته ، باید پای کار باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛میر شمس مومن زاده فرماندار رشت در نشست بررسی آمادگی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای بارش شدید باران درروز‌های جمعه و شنبه آینده گفت: لازم است تدابیر لازم در زمینه‌های مختلف برای مقابله با بارش احتمالی باران اندیشیده شود.
وی با اشاره به پیش بینی بارش ۶۰ تا ۱۰۰ میلی لیتری باران درروز‌های جمعه و شنبه آینده با توجه به کاهش دمای هوا، وزش باد شدید و شدت بارش‌ها در سواحل گیلان و مناطق جلگه‌ای افزود: همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها باید آماده باشند و با تمام توان به مردم خدمت رسانی کنند.
فرماندار رشت بر دسترس بودن همه مدیران این شهرستان در حوادث طبیعی احتمالی آینده تاکید کرد و گفت: مدیرانی که در این حوادث در دسترس نباشند عزل خواهند شد.
میر شمس مومن زاده افزود: این نشست برای آمادگی بیشتر در فصل‌های پاییز و زمستان و بارش باران و برف است و اعضای کمیته بحران باید نقاط حادثه خیز را شناسایی کنند و تمهیدات لازم را برای از بین بردن کاهش خسارات احتمالی پیش بینی کنند.
وی به وزش احتمالی باد شدید اشاره و تصریح کرد: شرکت برق باهمکاری شهرداری با شاخه زنی درختان برای خسارت ناشی از شکسته شدن شاخه‌های درختان و قطع ناگهانی برق مقابله کند.
در این نشست بخشداران و مسئولان عضو ستاد بحران فرمانداری رشت آمادگی خود را برای کمک رسانی به مردم و مقابله با بحران احتمالی و بارش شدید باران بیان کردند.

انتهای پیام / ق

 آماده باش دستگاه های امدادی و عملیاتی برای بارش شدید احتمالی باران  در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۱۳ مهر ۱۳۹۷
انزلی دومین شهر مهم و استراتژیک گیلان هنوز فرماندار ندارد و سرپرست دارد.لطفا فرماندار بومی استان انتخاب کنید. و از استانهای دیگر به منطقه را نیاورید