فرمانده دانشگاه امام حسین:

هدف دشمنان اختلاف و ناامنی در کشور است

فرمانده دانشگاه امام حسین گفت: هدف دشمنان ما اختلاف و ناامنی بین مردم و امام امت و ایجاد گروهک‌های ضد انقلاب است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان؛ سردار فضلی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین امروز در اجتماع ۲۰ هزار نفری اقتدار عاشورایی در گرگان گفت: دشمنان ما هدفشان اختلاف و ناامنی بین مردم و امام امت و ایجاد گروهک‌های ضد انقلاب است، ولی ما در سایه وحدت مردم و استفاده از قوای مسلح و تقدیم ۱۷ هزار شهید از بحران‌های به ظاهر شکننده عبور کردیم.

وی ادامه داد: شما مردم کسانی هستید که برای دفاع از انقلاب و اسلام در تمام عرصه‌های انقلاب حضور یافتید.

سردار فضلی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی که ماهیت آن اسلام ناب محمدی است با رهبری پیامبرگونه امام آغاز و با این پیروزی دشمنی‌ها هم شروع شد.

وی افزود: دشمنان هدفی جز ایجاد شکاف بین اقوام و مذاهب در کشور نداشتند با این نگاه که چگونه بین مردم ما در استان‌هایی مانند گلستان، تبریز، خوزستان و کردستان تفرفه و شکاف بیشتری ایجاد کنند.

سردار فضلی گفت: امروز دشمنان از تمام ظرفیت‌های خود برای ایجاد تفرقه و شکاف استفاده می‌کنند که نمونه آن حوادث امنیتی است که برما تحمیل کرده اند.

سردار فضلی گفت: اما دشمنی‌ها همچنان ادامه دارد و آن‌ها به دنبال خسارت بیشتر هستند و مثل روز‌های جنگ که بعثی‌های عراق وارد میدان شدند و سایر مستکبران دنیا نیز آن‌ها را حمایت می‌کردند.

وی گفت: اگر وحدت و یک دلی و اطاعت محض از امام نبود امکان نداشت ۴۰ سالگی انقلاب را جشن بگیریم.
 
سردار فضلی افزود: امروز مردم و مسئولان در سایه اطاعت از امام با انقلاب اسلامی عهد و پیمان بستند و ما توانستیم امروز صاحب تجهیزات و ظرفیت‌هایی شویم و امادگی کامل داریم.

وی گفت:امروز در سایه وحدت با تجربیات ۴۰ سالگی در مقابل آرمان دشمنان ایستاده ایم و طبق فرمایش امام (ره) و رهبری هرگز مکر و حیله دشمن اصلی یعنی امریکا را فراموش نمی‌کنیم و غافل نمی‌شویم.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین گفت: امروز اگر جبهه مقاومت هویت پیدا کرده به یمن مجاهدت‌های شماست.

وی گفت: امروز امریکا فشار‌های اقتصادی، بیکاری و مشکلات واقعی در جامعه به وجود آورده است و دشمن با بهانه‌های داخلی سعی دارد بین ما شکاف ایجاد کنند.

سردار فضلی گفت: باید هوشیار باشید تا مستکبران به اهدافشان نرسند و ما نیز همه باهم از این شرایط سربلند بیرون خواهیم آمد.

انتهای پیام/گ/م
 

صحبت های سردار فضلی در رزمایش اقتدار عاشورایی در گرگان

 
برچسب ها: سپاه ، مردمانه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.