افتتاحیه نشست‌«ای بی یو»با حضور رئیس رسانه ملی

دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما در آیین افتتاحیه پنجاه و پنجمین نشست‌«ای بی یو» در عشق آباد ترکمنستان حاضر شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی بعد از شرکت در مراسم افتتاحیه، حضور در چنین نشست‌هایی را برای هر رسانه‌ای ضروری خواند و اظهار کرد:سازمان صدا و سیما به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌های رسانه‌ای با این هدف در چنین اجلاسی شرکت می‌کند که با گسترش تعاملات، هم تجربیات خود را در اختیار دیگران بگذارد و هم در جریان آخرین دستاورد‌های رسانه‌ای قرار بگیرد.

رئیس رسانه ملی به موفقیت‌های چشمگیر سازمان صدا و سیما در نشست‌های قبلی «ای بی یو» اشاره و تصریح کرد:باید در مسیر پیشرفتی که داریم به بهترین وجه پیشرفت‌های سخت افزاری و نرم افزاری عرصه رسانه را رصد و از آنها استفاده کنیم.

دکتر علی عسکری به جنگ رسانه‌ای امروز در دنیا پرداخت و افزود:در زمانی که رسانه‌های وابسته به نظام سلطه از هر روشی برای اهداف خود استفاده می‌کنند کشور‌های مستقل مانند اعضای‌«ای بی یو» باید در کنار یکدیگر و با همکاری تنگاتنگ و هم افزایی، این انحصار رسانه‌ای را بشکنند.

رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه آمریکا با استفاده از رسانه‌های وابسته به نظام سلطه، جنگ روانی سنگینی را علیه مردم ایران طراحی کرده است، گفت:ما با هوشیاری در این مقطع حساس حرکت می‌کنیم و با یک دیپلماسی رسانه‌ای هوشمندانه و برنامه ریزی شده در پی تغییر فضای موجود به نفع خود و دیگر کشور‌های مستقل هستیم.

دکتر علی عسکری در حاشیه افتتاحیه اجلاس با روسای شبکه‌های cctv چین و nhk ژاپن دیدار و بر گسترش هرچه بیشتر روابط تاکید کرد.

انتهای پیام/

حضور رئیس رسانه ملی در افتتاحیه نشست‌«ای بی یو»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.