عزت الله ضرغامی:

شهادت و جانبازی هنر رزمندگان جنگ شیمیایی- رسانه‌ای است

عزت الله ضرغامی در اینستاگرام خود با اشاره به گردهمایی صبح امروز بسیجیان پستی را به اشتراک گذاشت.

شهادت و جانبازی هنر رزمندگان جنگ شیمیایی- رسانه‌ای +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی در تازه ترین پست منتشر شده در صفحه شخصی اینستاگرامش به گردهمایی صبح امروز بسیجیان اشاره کرد. در این پست ضرغامی با بیان نکاتی درباره 8 سال دفاع مقدس به زمینه های جنگ امروز استکبار برعلیه کشورمان اشاره کرده است. او در این پست نوشت:

پدافند شیمیایی!
نامت ای بسیجی،زیب دفتر ماست
رزم پرشکوهت ، فخر کشور ماست
.
بسیج عصاره ملت و تابلوی شکوهمند و غرور آفرین ایرانیان است.
در اجتماع بزرگ امروز، فرمانده معظم کل قوا، نسبت به جنگ شیمیایی جدید دشمن در عرصه عملیات روانی و هجمه رسانه ای هشدار دادند.
ما در جنگ هیچگاه از سلاح شیمیایی استفاده نکردیم ، در حالی که کارنامه غرب در پشتیبانی و لجستیک این سلاح مخوف در جنگ تحمیلی بسیار ننگین و شرم آور است.
امروز هم که استکبار به دنبال تخریب روح و اندیشه جوان ایرانی و تحقیر ملت ایران از طریق شبکه های اجتماعی و ماهواره ای است، ما به دنبال عملیات متقابل بر روی ملت های آنان نیستیم.
پدافند ما در این عرصه، روشنگری نسبت به سیاست های جنایتکارانه رهبران آنان و خنثی‌سازی عملیات روانی مزدوران شان در منطقه و داخل کشور و تلاش در جهت رونق تولیدات موثر رسانه ای برای ناکامی آنهاست.
رزمنده بسیجی، در این عرصه، خط قرمز ندارد. او آتش به اختیار است و برای عملیات آفندی و پدافندی خود نیاز به اجازه گرفتن از دیگران ندارد.
شهادت و جانبازی در عرصه جنگ جدید شیمیایی - رسانه ای، هنر سرداران و رزمندگان شجاع این عرصه است.

شهادت و جانبازی هنر رزمندگان جنگ شیمیایی- رسانه‌ای +تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۲ مهر ۱۳۹۷
آرامش حاصل شهدا و همین جانبازانی است که بهشون بی مهری میشه
آخرین اخبار