کدام جمله دیروز رهبرانقلاب، اشک حاج قاسم را درآورد؟

اشک "حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه" دیروز در رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی صدهزار نفره در ورزشگاه آزادی، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

کدام جمله دیروز رهبرانقلاب، اشک حاج قاسم را درآورد؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اشک حاج قاسمی سلیمانی زمانی بود که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در خلال فرمایشاتشان فرمودند: بعضی سعی می‌کنند این را به جوانان ما القا کنند. دشمن این را می‌خواهد. دشمن می‌خواهد ملت ایران را به این نتیجه برساند که بن‌بست است، راه‌حلی وجود ندارد مگر زانو زدن و تسلیم شدن در مقابل آمریکا. من صریحاً اعلام می‌کنم کسانی که در داخل کشور، این فکر را که مطلوب و محبوب دشمن است ترویج می‌کنند، این‌ها خیانت می‌کنند. این خیانت به کشور است.

اینکه بر طبق میل دشمن، ترویج کنیم که راهی جز پناه بردن به دشمن نداریم، این بزرگترین خیانت به ملت ایران است. این اتفاق نمی‌افتد. من به حول و قوه‌ی الهی و به کمک شما، تا جان و توان در بدن دارم نخواهم گذاشت این اتفاق در کشور بیفتد.

حاضران در این همایش، گروه‌های جهادی بسیجی‌ای هستند که شهریور‌ماه امسال در رزمایش خدمت بسیجیان شرکت کرده و به ارائه خدمات مختلف به اقشار محروم در عرصه‌های عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی پرداخته بودند.


بیشتربخوانید:معنای ضرب‌المثلی که رهبر انقلاب خطاب به ترامپ گفتند چیست؟ 


سردار غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حدود ۱۵۰ هزار نفر در موضوع خدمت‌رسانی در سراسر کشور در محلات شهری و حاشیه شهر‌ها به ارائه خدمات مختلف در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی، آموزشی، اشتغال‌زایی، عمرانی و بهداشت و سلامت حاضر شدند و از ۹ شهریور تا ۲۹ شهریور این رزمایش برگزار شد، خاطرنشان کرد: این رزمایش برای سنجش آمادگی بسیجیان برای خدمت‌رسانی به اقشار محروم انجام شد و حلقه پایانی رزمایش یک تجمع ۷۰۰ هزارنفری در مراکز استان‌ها است که ده‌ها هزار نفر آن‌ها در تهران در روز پنج‌شنبه تجمع خواهند کرد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کدام جمله دیروز رهبرانقلاب، اشک حاج قاسم را درآورد؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۰:۱۹ ۱۴ مهر ۱۳۹۷
ما پیروز هستیم چونکه حق هستیم شیطان بزرگ نابود هست چونکه باطل هست از همه جوانان میخواهم با بصیرت باشند در خط ولایت باشند حرف دشمن گوش ندهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۴ مهر ۱۳۹۷
زنده باد سردارسلیمانی جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
محمد علي
۰۰:۰۰ ۱۴ مهر ۱۳۹۷
با سلام
حاج قاسم نمونه يك سرباز و اقعي كه عاشق ولايت و كشورش هست ما بايد از اين سرباز الگو بگيريم
خدا حاج قاسم حفظ كنه كه تمام ملت ايران بهش افتخار مي كنن كه چنين دلسوزي براي كشورشان دارن