گل محمدی: بازي خوبي را از خودمان به نمايش گذاشتيم / پنالتي براي فولاد به اشتباه گرفته شد

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: هر ۲ تیم فوتبال خوبی را از خود به نمایش گذاشتند، داور هم به خوبی قضات کرد، اما در اعلام کردن ضربه پنالتی به سود فولاد اشتباه کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،یحیی گل‌محمدی سرمربي تيم فوتبال پديده مشهد در نشست خبری پس از پیروزی تیمش در برابر تيم فوتبال فولاد خوزستان و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اظهار کرد: بازی خوبی را از 2 تیم شاهد بوديم، مقداری تحت تاثیر حریف قرار گرفتيم و آن ها تيممان را تحت فشار قرار دادند. آنطور که باید و شاید از فضاها نتوانستيم استفاده کنیم. در نیمه دوم شرایط بهتر شد و بازی بهتري از خودمان ارئه داديم.

او افزود: توپ را در نیمه دوم به خوبی توانستیم به گردش درآوریم و جریان بازی به شکلی شد که می‌خواستیم. پیروزی واقعا سخت بود، 2 بار عقب افتادیم اما برگشتیم. به عقیده من پنالتی براي تيم فولاد خوزستان به اشتباه گرفته شد. شاید زاویه‌ديد داور در آن لحظه خوب نبود.

گل محمدی تصریح کرد: خوشبختانه بعد از پنالتی اشتباه فولاد، باز به بازی برگشتیم و بعد از گل تساوی، گل سوم را هم به ثمر رساندیم. بازیکنانم نشان دادند ذهن قوی و خوبی دارند. ۲ بار عقب افتادیم و جبران کردیم. گل چهارم را هم می‌شد به ثمر برسانیم، این ذهنیت است که برد و پیروزی را به همراه می‌آورد.

بازی سنگینی را با برد به پایان رساندیم از همه هوادارانی که امشب سنگ تمام گذاشتند تشكر می كنم. باعث خوشحالی است که این همه هوادار به ورزشگاه می آیند و از تک‌تک آنها سپاس گزارم. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد.

سرمربی تيم پديده مشهد درباره داوری مسابقه گفت: اکبریان قضاوت خوبی داشت و به جز پنالتی اشتباه برای فولاد، در بقیه صحنه‌ها خوب کار کرد و به او خسته نباشید می‌گویم.

او افزود: می‌ترسم روزی مشکلات حل شود اما کار از کار گذشته باشد. مسئولین الان باید پای کار بیایند، الان باید پول تزریق شود. وقتی که دیگر کار از کار گذشته و روحیه برتری طلبی نمانده‌باشد و پول بیاید دیگر فایده‌ای ندارد. الان زمان آن فرا رسيده که از تيم حمایت شود ، حیف است چنین تیمی از هم بپاشد.

سرمربی پدیده در خصوص کارت‌های زرد و قرمز بازیکنانش تصریح کرد: هیجان بازی بالا بود، به اضافه اینکه پس از پنالتی اشتباهی که برای فولاد اعلام شد، فکر می‌کنم که ذهن بچه‌ها به هم ریخت و همین موضوع سبب شد تا کارت‌هایی بگیریم. امیدوارم جز سعید صادقی که امشب اخراج شد، محروم دیگری نداشته‌باشیم.

گل‌محمدی در خصوص بازی بعدی تیمش در برابر فولاد اظهار کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، بازی بعدی مقابل فولاد سخت‌تر و مهمتر از این بازی است.

سرمربی پدیده در خصوص عدم دعوت از بازیکنان پدیده به تیم ملی گفت: خوشحالم که کسی دعوت نشد، بازیکن نباید فکر کند چون چند بازی خوب بوده به تیم ملی می‌رسد. بازیکن باید آن قدر به صورت مستمر خوب و قوی باشد که به تیم ملی دعوت شود.


بيشتر بخوانيد:

قاسمی نژاد: کمتر از ۱۰ درصد در پدیده مشهد دریافت کردیم/ برای قهرمانی در جام حذفی تلاش می‌کنیم

تمرینات پدیده امروز برگزار می‌شود

سپاهان اصفهان ۱ - ۱ نساجی مازندران / گزارش لحظه به لحظه وقت های اضافه


انتهاي پيام/
اظهارات سرمربي تيم پديده مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار