در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

واکنش شریعتمداری به شایعه توقیف روزنامه کیهان

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: برخی افراد با منتشرشدن گزارش‌های خبری کیهان اظهار نگرانی می‌کنند و به جای پاسخ مناسب به هوچی‌گری و جنجال روی می‌آورند.

واکنش شریعتمداری به شایعه توقیف روزنامه کیهانحسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر توقیف روزنامه کیهان اظهار کرد: علت و انگیزه انتشار این شایعات را باید از کسانی که این اخبار را منتشر می‌کنند جویا شد، ضمن اینکه انتشار اینگونه اخبار هم زیاد شده است.

وی با بیان اینکه حرکت تخریبی علیه روزنامه کیهان موضوع جدیدی نیست، تصریح کرد: اینگونه اقدامات در ۲ دهه اخیر بسیار شدت یافته و این تخریب‌های انواع مختلفی را هم در بر می‌گیرد، برخی افراد با منتشرشدن گزارش‌های خبری کیهان اظهار نگرانی می‌کنند و به جای پاسخ مناسب به هوچی گری و جنجال روی می‌آورند.

مدیر مسئول موسسه کیهان تاکید کرد: این روز‌ها روزنامه کیهان گزارش‌هایی در رابطه با موضوع FATF و لایحه جدیدی که می‌تواند برای جمهوری اسلامی ایران فاجعه آفرین باشد را منتشر می‌کند که ما در این رابطه استدلال‌های زیادی داشته و هیچ کدام از موافقان این لایحه پاسخی به استدلال‌ها نداشته و صرفا نوعی فرافکنی ایجاد کردند و به نظرم اینگونه اقدامات همانند نارنجک‌های دودزا است.

وی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی، اطلاعات اقتصادی نباید در اختیار دشمن قرار گیرد، اظهار کرد: همان طور که در جنگ نظامی، اطلاعات نظامی در اختیار دشمن قرار گرفته نمی‌شود، ضمن اینکه دشمنان با تصویب FATF در جریان تمامی تراکنش‌های اقتصادی ما هم قرار می‌گیرند.

شریعتمداری خاطر نشان کرد: احتمال می‌رود اخبار منتشره در خصوص توقیف دو روزه روزنامه کیهان مربوط به سال گذشته باشد که توسط برخی افراد مجددا منتشر شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار