کنترل یک درصدی قیمت جو، ذرت و کنجاله استان

مدیرکل نظارت بر نهاده‌ها دامی و کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: توانسته ایم بین یک تا چهار درصد قیمت نهاد را کنترل کنیم که شامل ذرت، جو و کنجاله هست و همچنین قیمت کود، سم، بذر، واکسن و دارو‌ها دامپزشکى که ارز به آن‌ها تعلق می گیرد را رصد کنیم.

کنترل یک درصدی قیمت جو، ذرت و کنجاله استان قدیری ابیانه مدیرکل نظارت بر نهاده‌ها دامی و کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی در گفتگویاختصاصی با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛گفت:  یکى از وظایفی که دولت بر عهده جهاد کشاورزی گذاشته است این است که ارز دولتی را تحویل دستگاه اجرایی می دهند و نظارت را بر عهده می گیرند و بخش توزیع و نظارت نهایی هم بر عهده دولت می باشد.

وى افزود: بر همین اساس در جهاد کشاورزی مدیریتی  به نام مدیریت نظارت بر توزیع نهاد‌ها و کالا‌های اساسی کشاورزی شکل گرفته است که  توزیع کار نهاد‌ها از سیستم خارج نشود و قیمت افزایش نداشته باشد و تولیدکننده مجبور نباشد خوراکى مورد نیاز برای دام را گران خریداری کند.
 
قدیری ادامه داد: در حقیقت کار رصد و پایش کل نهاد‌ها که تقریبا در هر دقیقه بین ٥٠ تا ٦٠ میلیون تومان ارز وارد کشور می کند بر عهده نهاد نظارت جهاد کشاورزی می باشد.

مدیرکل نظارت بر نهاده‌ها دامی و کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با کمک اداره تعزیرات توانسته ایم بین یک تا چهار درصد قیمت نهاد را کنترل کنیم که شامل ذرت، جو و کنجاله هست و همچنین قیمت کود، سم، بذر، واکسن و دارو‌ها دامپزشکى که ارز به آن‌ها تعلق می گیرد را رصد کنیم تا بتوانیم با حداقل قیمت نهاد تهیه شود که سفره مردم گران نشود.

انتهای پیام//ا. آ
 
 

مصاحبه با مدیرکل نظارت بر نهاده‌ها دامی و کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.