حسینی‌شاهرودی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قیمت واقعی ارز حدود 7 هزار تومان است

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: قیمت ارز در فضای معمولی و به دور از التهاب، حدود 7 تا 9 هزار تومان است.

قیمت واقعی ارز حدود 7 هزار تومان استحسن حسینی‌شاهرودی دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت سیر نزولی قیمت ارز در کشور گفت: این کاهش قیمت در واقع ناشی از سیاست‌های جدید بانک مرکزی و اختیاراتی بوده است که سران قوا در اختیار این بانک قرار دادند و همچنین شکسته شدن حبابی که پیش از این در بازار ارز وجود داشت.

وی ادامه داد: در روزهای گذشته بیشترین خرید ارز را از سوی افرادی شاهد بودیم که نیازی به این میزان خرید نداشتند و صرفا برای سرمایه گذاری به این بازار روی آورده بودند و زمانی که خبر کاهش دلار را شنیدند به سبب نگرانی از متضرر شدن به سمت بازار فروش هجوم آوردند.

این نماینده مجلس درباره روند ادامه‌دار بودن کاهش قیمت ارز گفت: در صورت پایبند بودن بانک مرکزی و شورای اقتصادی دولت به سیاست‌های جدید امیدواریم در آینده شاهد این روند نزولی در بازار ارز باشیم.

وی در پایان نرخ حقیقی ارز در کشور را در فضای معمولی و به دور از التهاب، حدود 7 تا 9 هزارتومان دانست و گفت: امیداریم با تصمیم‌های عاقلانه دولت و شورای اقتصاد شاهد ثبات این قیمت در بازار ارز باشیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۷
نرخ واقعی ارز دلار بین ۳۰۰۰تا۵۰۰۰تومان است
آخرین اخبار