سروری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جوانگرایی در کشور نیازمند باور و اعتماد به جوانان است

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: مقاومت برای حضور جوانان در عرصه مدیریتی به این دلیل است که مسئولان حاضر به ترک سمت‌های خود نیستند.

جوانگرایی نیازمند باور و اعتماد به جوان ها است/نیرو های پیر دچار محافظه کاری مفرد می شوندپرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صحبت‌های رهبری مبنی بر جوانگرایی و مقاومت مسئولان در اجرای منع به کارگیری بازنشستگان اظهار کرد: جوانگرایی همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند، نیازمند اعتماد و باور به جوانان است.

وی افزود: معتقدم اگر جوانان را نقطه ضعف بدانیم و بخواهیم کرسی‌ها را همیشه برای خودمان حفظ کنیم، باعث عدم گردش نیروی انسانی می‌شود، در نهایت هم جامعه توانمندی جوانان را باور نمی‌کند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد: مقاومت برخی مسئولان برای حضور جوانان در عرصه مدیریتی به این دلیل است که آنها عادت کرده‌اند همه امور را در خود ببینند و حاضر به ترک سمت های خود و مشاوره به جوانان نیستند و این موضوع باعث عدم گردش نیروی انسانی و محافظه کاری مفرد نظام می شود.

سروری با تاکید بر اینکه جامعه ما امروز نیاز به روحیه ریسک پذیری دارد، خاطرنشان کرد: نیروهای پیر عموما دچار محافظه کاری و کاهش ریسک پذیری در تصمیمات خود  هستند که  همین موضوع باعث تضعیف روحیه انقلابی در کشور می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: معتقدم  برخی برای جلوگیری از تزریق روحیه انقلابی در مدیریت کشور و ادامه روند محافظه کارانه مخالف حضور جوانان در عرصه مدیریت و تصمیم گیری کشور هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار