رئیس سازمان بوستان‌های شهرداری تهران خبر داد؛

دریافت نهال رایگان تنها با یک تماس تلفنی

مختاری با اشاره به فرا رسیدن «روز تهران» گفت: شهروندان می‌توانند در تماس با تلفن ۱۳۷ درخواست کاشت نهال کنند تا در اسرع وقت این کار توسط مأموران ما انجام شود.

کاظمی///شهروندان با یک تماس، از شهرداری نهال رایگان می‌گیرندعلی‌محمد مختاری رئیس سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تبریک فرا رسیدن «روز تهران» گفت: شهروندان تهرانی از 14 مهر تا یک هفته می‌توانند از طریق تماس با سامانه 137 به منظور کاشت نهال در مقابل محل کار یا زندگی خود از شهرداری تهران درخواست نهال کنند، تا همکاران ما در اسرع وقت این کار را انجام دهند.

رئیس سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران تصریح کرد: پس از آن که درخواست شهروندان در سامانه 137 ثبت شد، مأموران شهرداری در محل حاضر می‌شوند و ضمن کاشت نهال دستورالعمل نگهداری و زمان بندی آبیاری گیاه را به شهروندان ارائه می‌دهند.


بیشتر بخوانید: روز تهران: 320 اثر ثبت شده در روز تهران معرفی می‌شوند


وی خاطرنشان کرد: ‌اجرای این طرح می‌تواند ظرفیت تازه‌ای در شهر تهران به منظور بهبود هوای تهران ایجاد کند.

مختاری تصریح کرد: ایجاد فضای سبز در اماکن عمومی مانند مدارس و مساجد به طور رایگان به نفع شهرداری است، چون در این شرایط دیگر نیاز نیست زمین بخریم و از سوی دیگر نگهداری آن هم رایگان خواهد بود و فقط کافی است که شهروندان به منظور حفظ آ‌نها مشارکت کنند.

رئیس سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران خاطرنشان کرد:‌ در حال حاضر کاشت درخت تنها خارج از منازل شهروندان میسر است اما در اسفندماه به مناسبت هفته درختکاری همچون سال گذشته در داخل منازل هم اقدام به درختکاری می‌کنیم.

پیش از این مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در توییتی اعلام کرده بود که از سازمان بوستان‌ها خواسته‌ایم جهت کاشت نهال در داخل و خارج منزل شهروندان همکاری لازم را به عمل آورد که این کار عملیاتی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار