صبحگاه مشترک نمایش اقتدار نیرو‌های نظامی و انتظامی نایین؛

اقتصاد و امنیت ارکان اصلی جامعه

فرماندار نایین گفت: وقتی امنیت در جامعه ایجاد شود اقتصاد شکوفا می‌گردد و اگر امنیت نباشد بی شک وضعیت اقتصادی جامعه به خطر خواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمود جمالی فرماندار شهرستان نایین ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت:: دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه به نظام تاکنون دسیسه‌های مختلفی را در چهار دهه گذشته انجام داده اند، ولی همه توطئه‌های دنیای استکبار جهانی نقش بر آب شده است و دشمنان انقلاب اسلامی انواع جنگ‌های سخت و نیمه سخت را علیه ایران به راه انداختند که بتواند صدای انقلاب را خاموش کند، اما موفق نشدند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در حالی وارد چهل سالگی حیات خود شده است که بعنوان قدرتمندترین و موثرترین و پرنفوذترین ساختار سیاسی، اجتماعی و نظامی در منطقه مطرح است و این را مرهون خدمات ارزشمند و تلاش‌های شبانه روزی نیروی‌های خدوم انتظامی، نظامی و بازوی پرتوان مردمی است.

به گفته این فرماندار، ناجا این افتخار بزرگ را دارد که پاسدار ارزش‌های الهی، انسانی، امنیت و آرامش مردم است.

جمالی در ادامه نیروی انتظامی را از مردمی‌ترین نهاد‌های نظامی برشمرد و مهمترین شاخصه این نیرو را حرکت در راستای رفع نیاز‌های انتظامی و امنیتی آحاد ملت دانست.

فرماندار نایین اظهار نمود: مردم و جامعه هم همواره قدردان زحمات نیروی انتظامی هستند و نیروی انتظامی در کنار سایرین و خصوصا نیرو‌های مسلح این انقلاب و امنیتی را که به برکت امام (ره) و مقام معظم رهبری به دست آمده است حفظ کنند.

جمالی با بیان اینکه اقتصاد و امنیت جامعه دو مقوله در کنارهم و مکمل یکدیگر هستند گفت: باید امنیت ایجاد شود تا اقتصاد شکوفا گردد اگر امنیت نباشد بی شک وضعیت اقتصادی جامعه به خطر خواهد افتاد.

درپایان فرماندار نایین مردم را، ولی نعمت مسئولان خواند و بیان کرد: تمام مسئولان باید خادم ملت بزرگ ایران باشند و زمینه ارتقای رفاه، معیشت و توسعه بیشتر مردم در جامعه فراهم شود.

در مراسم صبحگاه مشترک نیروی‌های انتظامی ونظامی، امام جمعه، فرماندار، فرمانده هان نظامی و نیروی انتظامی و مسئولین با حضور در جایگاه ستاد فرماندهی نیروی انتظامی نایین یگان‌های حاضر در میدان سان دیدند.

 

انتهای پیام/ی

صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی در نایین

برچسب ها: ارتش ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار