رئیس مرکز فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد؛

اضافه شدن ۱۸ دستگاه آمبولانس به اورژانس جاده‌ای کهگیلویه وبویراحمد

۱۸ دستگاه آمبولانس امدادی به ناوگان اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد اضافه می‌شود.

اضافه شدن ۱۸ دستگاه آمبولانس به اورژانس جاده‌ای کهگیلویه وبویراحمدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت:این تعداد دستگاه سه شنبه هفته جاری از تهران تحویل و به ناوگان اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای استان اضافه می‌شوند.
پوران فرد افزود:این آمبولانس‌ها پس از تحویل در داخل شهر و محور‌های برون شهری جامانده از برنامه پنجم توسعه از جمله چیتاب و نقاره خانه، باباکلان، پوله زیلایی، قلعه دختر و در پایگاه‌های مصوب در برنامه ششم توسعه استان مستقر می‌شوند.
وی با بیان اینکه پیش از آن ۴۵ دستگاه آمبولانس کار امداد رسانی را در داخل شهر‌ها و محور‌های برون شهری استان برعهده داشتند اضافه کرد:پیش از آن زمان رسیدن نیرو‌های امدادی این مرکز بر بالین بیمار به طور میانگین ۶ و ۳ دهم دقیقه بود که با اضافه شدن این تعداد دستگاه پیش بینی می‌شود این زمان بطور چشمگیری کاهش یابد.
پوران فرد اعتبار هزینه شده برای خرید هر دستگاه آمبولانس را ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و عنوان کرد:این آمبولانس‌ها مجهز به امکانات پزشکی سیار از جمله دستگاه تنفس مصنوعی، شوک و پایش هستند.

 انتهای پیام/غ

 توسعه ناوگان اورژانس استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.