آیت الله مکارم شیرازی مطرح کرد؛

بی‌تفاوتی برخی دستگاه‌های مسئول در رابطه با فضای مجازی/ نیروی انتظامی باید جلوی مفاسد اخلاقی را بگیرد

آیت الله مکارم شیرازی با انتقاد از بی‌تفاوتی برخی دستگاه‌های مسئول درباره فضای مجازی گفت: در رابطه با فضای مجازی و آسیب‌های ناشی از آن همکاری و تعامل مناسبی بین دستگاه‌های مسئول وجود ندارد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی پیش از ظهر امروز در دیدار فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ویژگی‌های نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در نظام اسلامی وظیفه ای زیادی دارد، این نیرو باید حافظ ارزش‌ها در جامعه باشد و جلوی مفاسد اخلاقی را بگیرد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم عنوان کرد: متاسفانه شاهد همکاری دستگاه‌های مسئول با یکدیگر در خصوص فضای مجازی نیستیم، برخی نسبت به این مساله بی تفاوت هستند و در این خصوص دلسوزی ندارند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در نظام اسلامی کار سنگینی دارد، فضای مجازی بار نیروی انتظامی را سنگین تر کرده و این فضا مرتبط با بسیاری از چیزها است، باید همه تلاش کنند که آسیب‌های فضای مجازی کاهش پیدا کند، البته نمی‌توانیم که جلوی همه این آسیب‌ها را بگیریم.

آیت‌الله مکارم شیرازی با انتقاد از تعلل دستگاه قضایی بیان کرد: مدت‌ها گفته می شود با مفسدان اقتصادی برخورد می‌کنم، اما در عمل چیزی نمی‌بینیم، دلیل این است که تشریفات زیادی در رسیدگی به پرونده‌های قضایی وجود دارد، امیدواریم نتیجه اجازه مقام معظم رهبری در خصوص برخورد با مفسدان اقتصادی را ببینیم.

استاد برجسته حوزه علمیه قم اضافه کرد: نیروی انتظامی باید برخوردش با ملایمت و با قاطعیت باشد تا اسباب بهانه جویی برای دیگران فراهم نشود، باید آموزش‌های کافی به پرسنل نیروی انتظامی داده شود تا در مواجهه با دیگران عصبانی نشوند.

وی با بیان اینکه کار دستگاه قضایی مکمل کار نیروی انتظامی است ادامه داد: باید به صورت سریع السیر به پرونده‌های فساد اقتصادی رسیدگی شود.

آیت‌الله مکارم شیرازی مردم را نسبت به نیروی انتظامی خوشبین دانست و بیان کرد: باید این نیرو در راستای افزایش این خوش بینی تلاش کند.

انتهای پیام/ح

انتقاد آیت‌الله مکارم شیرازی از تعلل در برخورد با مفسدان اقتصادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار