گزارش میدانی باشگاه خبرنگاران جوان مشهد از معاملات رسمی و غیر رسمی ارز و سکه:

تشویش بازار ارز مشهد پس از تصویب لایحه FATF در مجلس شورای اسلامی

امروز با رای مثبت نمایندگان و تصویب لایحه CFT، ارز در بازار رسمی و غیر رسمی مشهد کاهش هزار و ۵۰۰ تومانی را تجربه کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ صبح امروز در خیابان امام خمینی مشهد قیمت دلار تا حدود ۱۳ هزار و دویست تومان توسط دلالان خریداری و تقریبا ۱۳ هزار و هفتصد تومان فروخته می‌شد که پس از تصویب مهمترین لایحه FATF یعنی CFT توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی نرخ ارز با افت چشمگیری مواجه شد.
 
تشویش بازار ارز مشهد پس از تصویب مهمترین لایحه FATF

در حال حاضر نرخ خریداری دلار در بازار غیررسمی بین ۱۱ هزار و ۵۰۰ تا ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان و نرخ فروش حدودا تا ۱۲ هزار و صد تومان عرضه می‌شود، این در حالی است که در صرافی‌ها قیمت خرید دلار حدودا ۱۱ هزار و پانصد و فروش آن ۱۲ هزار تومان است.

دلالان در بازار غیر رسمی مدعی هستند که قیمت رو به کاهش است و نرخ واقعی دلار را حدودا بین هفت تا هشت هزار تومان می‌دانند در حالیکه از فروش ارز خودداری می‌کنند و بیشتر خریدار هستند.
 
تشویش بازار ارز مشهد پس از تصویب لایحه FATF  در مجلس شورای اسلامی
با تصویب لایحه CFT، نرخ سکه در مقایسه با صبح امروز کاهش ناچیزی را تجربه کرده و در حال حاضر در بازار طلاو جواهر مشهد قیمت فروش سکه تمام بهار آزادی سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، نیم سکه یک میلیون و ۹۵۰ هزرا تومان و ربع سکه یک میلیون و ۲۰ هزار تومان می‌باشد که مبلغ خرید حدودا ۲۰۰ هزار تومان از مبالغ گزارش شده پایین‌تر است.

انتهای پیام//آ. ف
 

کاهش نرخ ارز و سکه با تصویب لایحه CFT

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.