روایت حاج حسین یکتا از ماموریت مهم جبهه فرهنگی انقلاب‌‌ در‌ اربعین +فیلم

صفحه رسمی اینستاگرام حاج حسین یکتا روایتگر دفاع مقدس ویدئویی را از صحبت‌های او در خصوص تجهیز شدن هیات‌ها برای اربعین منتشر کرد.

ماموریت مهم جبهه فرهنگی انقلاب‌‌ در‌ اربعین به روایت حاج حسین یکتا+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه رسمی اینستاگرام حاج حسین یکتا جانباز هشت سال دفاع مقدس به تازگی ویدئویی را از صحبت‌های این راوی جنگ در خصوص  ماموریت مهم جبهه فرهنگی انقلاب‌‌ در‌ اربعین را منتشر کرده است. ویدئو منتشر شده مربوط به دومین همایش ملی هیأت‌های فعال درعرصه اربعین است که با هدف بررسی ظرفیت‌های فرهنگی پیاده‌روی اربعین، تحلیل وضعیت کشور عراق و بررسی راه‌کار‌های کاهش مشکلات زائران برگزار شده است.

حاج حسین یکتا با اشاره به این موضوع که عراق عقبه‌ای استراتژیک و راهبردی برای کشور ما محسوب می‌شود، لازم دانست تا هیات‌ها، موکب‌ها و جبهه فرهنگی انقلاب‌‌ برنامه‌های ویژه‌ای را در اربعین فراهم کنند و برای ارتباط گیری با افراد خارجی در این سفر آماده شوند. به طوری که هر فرد، زبان عربی و یا دیگر زبان‌ها را یاد گرفته و در سفر اربعین با تعداد زیادی از عراقی‌ها و دیگر زائران باب دوستی باز کند.

در ادامه می‌توانید جزئیات صحبت‌های این راوی جنگ را در همایش ملی هیأت‌های فعال درعرصه اربعین مشاهده کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار