توضیحات فدراسیون فوتبال درباره دیدار مهدی تاج و هاشمیان

روابط عمومی فدراسیون توضیحاتی درباره دیدار مهدی تاج با وحید هاشمیان و همچنین حضور وی در مرکز ملی فوتبال و دیدار با دبیرکل فدراسیون ارائه کرد.

توضیحات فدراسیون فوتبال درباره دیدار مهدی تاج و هاشمیانبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، روابط عمومی فدراسیون توضیحاتی درباره دیدار مهدی تاج با وحید هاشمیان و همچنین حضور وی در مرکز ملی فوتبال و دیدار با دبیرکل فدراسیون ارائه کرد.

بر این اساس به اطلاع می رساند دیدارهای صورت گرفته میان طرفین در فضایی بسیار گرم و صمیمی و با طرح موضوعات مختلف درباره مباحث متعدد همراه بوده است.

همچنین، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، این ملی پوش ارزنده پیشین فوتبال کشور را به عنوان گزینه اصلی هدایت تیم ملی جوانان ایران در نظر داشت که با توجه به مشغله وی در کشور آلمان و ضروت حضور پیوسته نامبرده در این کشور در ماههای آینده،این موضوع فعلا عملیاتی نخواهد شد.

گفتنی است، در همین حال با توجه به مذاکرات صورت گرفته،مقرر شد وحید هاشمیان ارتباط نزدیک خود را با فدراسیون فوتبال حفظ کرده و درآینده در باب موضوعات مختلف به مجموعه فدراسیون کمک های فکری ارائه دهد.


بیشتر بخوانید:

اعلام موارد درخواستی AFC برای بازسازی ورزشگاه آزادی

بازیکن جنجالی به تیم ملی فوتبال بازگشت؟

شجاعی: اردوی منظمی داریم/ وظیفه مسئولان حمایت از تیم ملی است


انتهای پیام/

توضیحات روابط عمومی فدراسیون فوتبال در مورد دیدار تاج وهاشمیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار