حقایقی پنهان از یک مصاحبه جنجالی/راز نگرانی «حمید فرخ نژاد» از گرانی دلار فاش شد!

بازیگر مشهور سینمای ایران در یک گفت‌وگوی ویدیویی، دلیل دغدغه‌مندی‌اش نسبت به گرانی دلار را نمایان کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛حمید فرخ‌نژاد یکی از بازیگران سرشناس سینمای ایران است که این روزها واکنش‌هایش به مسائل اجتماعی و سیاسی در شبکه‌های اجتماعی، او را به یک شخصیت معترض تبدیل کرده است؛ واکنش‌هایی که معمولاً اغلب‌ آن‌ها از روی احساسات است و مبنای تحقیقاتی و علمی ندارد.

راز دلواپسی سلبریتی معروف ایرانی از گرانی دلار فاش شد/حقایقی پنهان در مصاحبه جنجالی!

به تازگی علی علیزاده، فعال سیاسی نسبت به تحلیل‌های حمید فرخ‌نژاد از اوضاع و احوال اقتصادی و اجتماعی واکنش نشان داد و این بازیگر سینمای ایران را به دخالت نکردن در موضوعاتی که درباره آن درک و شناختی ندارد، دعوت کرد. کشمکش فرخ‌نژاد و علیزاده به مشاجرات پینگ‌پنگی تبدیل شد و دست آخر، این حمید فرخ‌نژاد بود که رسانه‌ای پیدا کرد تا تمام حرف‌هایش را در آن منتشر کند؛ یک گفت‌وگوی ویدیویی حدود ۱۵۰ دقیقه‌ای که بازیگر سینمای ایران، هم از زیر و بم و بالا و پایین زندگی‌اش گفت و هم هرچه خواست به نظام سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور خرده گرفت.

شامگاه شنبه ۱۴ مهرماه گفت‌وگوی تصویری او در یکی از رسانه‌های اینترنتی منتشر شد؛ گفت‌وگویی که از همان ابتدا زمان طولانی آن جالب به نظر می‌رسید؛ چرا که کمتر برنامه گفت‌وگومحوری حدود ۱۵۰ دقیقه به طول می‌انجامد.

فرخ‌نژاد در این گفت‌وگو علاوه بر زندگینامه‌اش صحبت‌هایی را مطرح کرده است که در ادامه، گزیده‌ای از این ویدیوی طولانی می‌آید.

۴۰ سال است که چراغ‌‌ها را خاموش کرده‌اند و می‌گویند ساکت باش!

حمید فرخ‌نژاد در این برنامه گفت: در کشور ما هر اتفاقی می‌افتد، می‌گویند ساکت باشید و سخنی به میان نیاورید. ۴۰ سال است که در این کشور همه چراغ‌ها را خاموش کرده‌اند و می‌گویند در شرایط حساس کنونی چیزی نگویید. مطبوعات هم ساکت شده‌اند و هیچ نمی‌گویند.

تبلیغ می‌کردم بهتر در می‌آوردم

وی بیان کرد: برخی به من می‌گویند که برای خودنمایی، نسبت به موضوعات اجتماعی یا سیاسی در صفحه اجتماعیت واکنش نشان می‌دهی. چه حماقتی است که من بخواهم برای دیده‌ شدن در صفحه اجتماعی‌ام درباره موضوعات مختلف واکنش نشان دهم. من اگر در صفحه اجتماعی‌ام که بیش از یک میلیون نفر فالوور دارد، تبلیغ می‌کردم، کلی پول در می‌آوردم.

دو تابعیتی هستم و گرین‌کارت نخبگی گرفته‌ام

این بازیگر سینمای ایران درباره موضوع دوتابعیتی‌ بودنش خاطرنشان کرد: درست است! من در آمریکا برای خود و خانواده‌ام اقامت گرفته‌ام و در حال حاضر همسر و پسرم در این کشور زندگی می‌کنند. اقامتی که من گرفتم از نوع اقامتی است که به نخبگان و هنرمندان می‌دهند که این گرین کارت، شامل اقامت و اجازه کار در آن کشور می‌شود.

راز دلواپسی سلبریتی معروف از گرانی دلار فاش شد

حمید فرخ‌نژاد و پسرش که اینک در خارج از کشور درس می‌خواند

پسرم در گران‌قیمت‌ترین مدرسه تهران درس می‌خواند، اما بی‌علاقه بود

او درباره مدرسه پسرش گفت: فربد (پسر حمید فرخ‌نژاد) وقتی در ایران بود در یکی از گران‌قیمت‌ترین مدرسه‌های تهران درس می‌خواند؛ اما با این حال علاقه‌ای به رفتن به مدرسه نداشت. پسرم درحال حاضر در خارج از کشور ادامه تحصیل می‌دهد و بسیار علاقه‌مند به درس خواندن شده است. در آن کشور نفرستادن بچه به مدرسه نوعی تنبیه برای بچه به حساب می‌آید.

هر ماه ۱۰ هزار دلار برای خانواده‌ام می‌فرستم

فرح‌نژاد درباره زندگی در آمریکا اظهار کرد: هر ۶ ماه به محل اقامت همسر و فرزندم می‌روم تا گرین‌کارتم باطل نشود. در حال حاضر شرایط سختی را می‌گذارنم، من زیر ۱۰ هزار دلاری که ماهانه برای همسر و فرزندم می‌فرستم، زاییده‌ام!

معمولاً از پولشویی در فیلم‌ها دیر مطلع می‌شوم

وی درباره حضور بر سر پروژه‌هایی که در آن پولشویی می‌شود، گفت: اگر مطلع شوم که در یک پروژه پولشویی می‌شود، از بازی در آن خودداری می‌کنم؛ اما این موضوع جزء موضوعاتی است که کمتر از آن مطلع می‌شوم و اگر هم مطلع شوم بعد از ساخت پروژه‌ است.

برخی از صحبت‌های حمید فرخ‌نژاد از چند زاویه قابل تحلیل است.

نخست ـ حمید فرخ‌نژاد می‌گوید که ۴۰ سال است در کشورمان می‌گویند: ساکت باش و درباره موضوعات مختلف صحبت نکن. مشخص نیست چه کسی به او گفته‌ ساکت باشد و چیزی نگوید. کسانی مانند فرخ‌نژاد و بسیاری از کسانی که خودشان را در شمار نخبگان این سرزمین می‌دانند، در سال‌هایی که از عمر انقلاب اسلامی گذشته، هر چه خواسته‌اند به زبان آورده‌اند یا در صفحات مجازی و رسانه‌های حامی‌شان گفته‌اند. چطور می‌شود در کشوری که ۴۰ سال است می‌گویند ساکت باش، او به این خوبی و شیوایی و با ظاهری آراسته جلوی دوربین می‌نشیند و هر آنچه می‌خواهد، می‌گوید؟ باور کنیم آن کشوری که به او اجازه حرف زدن نمی‌دهد، ایران است؟!

چنانچه چند سال است که فعالان عرصه هنر که کم‌ترین سررشته، تخصص و تجربه را در عرصه‌های غیرمرتبط با هنر دارند، هرچه خواسته‌اند، در صفحه‌های اجتماعی خود نوشته‌اند. یادمان نمی‌آید آنان حتی به خاطر مصالح کشور و آنچه خودشان «شرایط حساس کنونی» است، زبان به کام گرفته باشند یا انتقاداتشان را با مصلحت‌سنجی بیان کرده باشند.

دوم ـ این بازیگر سینمای ایران گفته است که دو تابعیتی است و گرین‌کارت آمریکا را دارد. از این بازیگر محترم سینما باید پرسید: در بسیاری از پست‌های کوتاه و بلندی که در صفحه اجتماعی خود طی این سال‌ها آزادانه نوشته‌اید، همواره گفته‌اید که درد مردم را دارید. چطور می‌شود درد مردم را داشت و تابعیت یک کشور بیگانه و احتمالاً متخاصم را هم داشت؟ او که همیشه دغدغه افرادی را دارد که به نان شب محتاج‌اند، چطور در عمل تنها به فکر خود، فرزند و خانواده‌شان هستند؟ آیا می‌شود با شکم سیر که ماهانه بیش از ۱۰ هزار دلار درآمد دارد، دغدغه گرسنگان را داشت؟

سوم ـ فرخ‌نژاد می‌گوید که پسرش وقتی ایران بوده‌ در بهترین و گران‌ترین مدرسه تهران درس می‌خوانده است؛ اما علاقه‌ای به درس خواندن نداشته است. او اگر کمی سر بچرخاند و کمی پرس‌وجو کند، می‌بیند که بسیاری از اندیشمندان، نخبگان و استادان دانشگاه‌های کشورمان که اتفاقاً هیچکدام از آنها بازیگر سینمای ایران نیستند، همگی از قشر ضعیف این جامعه بوده‌اند که با تلاش و کمک خداوند به چنین موقعیتی رسیده‌اند.

او که دغدغه مردم را دارد، چطور می‌شود پز درس خواندن فرزندش در بهترین مدرسه تهران را بدهد و در عین حال، سیستم آموزشی کشور را معیوب بداند؟ در همین کشوری که فرخ‌نژاد، از اتباع آن هم حساب می‌شود، بچه‌های سختکوش و پرتلاشی هستند که حتی دفتری برای نوشتن مشق‌هایشان ندارند. آیا او با فرستادن ۱۰ هزار دلار برای خانواده‌اش و پسرش که در مدرسه غربی درس می‌خواند، چیزی درباره آنها می‌داند؟

چهارم ـ آقای بازیگر می‌گوید که هر ماه ۱۰ هزار دلار برای خانواده‌اش به خارج از کشور می‌فرستد. او حتما می‌داند که ۱۰ هزار دلار چقدر پول می‌شود؟! اگر ۱۰ هزار دلار را با قیمت ۱۵ هزار تومانی آن حساب کنیم، چیزی حدود ۱۵۰ میلیون تومان می‌شود. یعنی خانواده شما در ماه ۱۵۰ میلیون تومان در ینگه دنیا خرج روی دست شما می‌گذارد. پس شاید بد نباشد به آمار زیر توجه کنید:

هر خانوار آمریکایی در سال ۲۰۱۲، سالانه به طور متوسط ۵۰ هزار دلار درآمد داشته‌ است. این آمار در سال ۲۰۱۶، سالانه ۷۰ هزار دلار بوده‌ است. این میانگین برای افرادی است که از قشر پردرآمد آمریکا به حساب می‌آیند. یعنی هر آمریکایی میانگین بین ۴ تا ۶ هزار دلار درآمد ماهانه دارد.

این در حالی است که بازیگر دغدغه‌مند سینمای ایران (به گفته خودش) هر ماه ۱۰ هزار دلار برای خانواده خود می‌فرستد. این گفته او بدان معنی است که خانواده‌اش در سال حدود ۱۲۰ هزار دلار هزینه دارد. این رقم بی‌سابقه حتی در منطقه مرفه‌نشینی مانند «بورلی هیلز» که اغلب متمولین ایرانی از نوع یهودی در آن زندگی می‌کنند، بسیار زیاد است و تنها برای افرادی است که شاهانه زندگی می‌کنند.

حالا و از خلال اظهارات این بازیگر دغدغه‌مند سینمای ایران که همواره از اوضاع اقتصادی کشور گله می‌کند و ناله‌های پیاپی دارد، می‌شود فهمید که دلیل این همه نگرانی‌اش چه منشأیی دارد. مبادا راه رفت و آمد او به کشور دیگر این بازیگر مسدود شود. خدا نکند او در تأمین ۱۰ هزار دلار ماهانه‌اش، شرمنده زن و بچه شود!

منبع:فارس

انتهای پیام/

بررسی گفتگوی حمید فرخ نژاد با یک سایت اینترنتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۲۲:۳۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
خودت و بچت باهم به درک برید.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۳۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
همه دارن میرن خوشابحالتون
Iran (Islamic Republic of)
بانو
۱۲:۰۰ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
#گرین کارتتو زمین بذار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
خاک بر سر یکی مثل آقای حسن گلاب میاد یک جوری فرهنگ جهاد و مبارزه با اجانب را در فیلمهاش که مثلا بازیگر شاخص بوده را تبلیغ کنه در حالی که زن و بچه اش تو مرکز غربی که دشمن فیلمهاش هست می فرسته این همه نفاق دو گانگی وصد‌رنگی فقط بخاطر پوله گور بابای فرهنگ این گفتم که فکر نکنه همه مثل خودشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
اقای فرخ نژاد به مردم ایران چه شما خواستی بچتو بفرستی اونور ؟ به مردم ایرانچه ماهی ۱۰ هزارتا میفرستی اونور ! بازهم به مردم ایرانچه بچتو میفرستادی مدرسه گرانقیمت ولی هوش و استعدادش کم بوده و دوست نداشته درس بخواند.
آن نوجوان ۱۸ ساله که از روستایی در سیستان و بلوچستان جزو نفرات اول کنکور می شود مگر مدرسه گرانقیمت می رفته ؟ نخبه آن نوجوان هست نه شما و زمانی که دانشگاهش تمام شود از شما و از فرزند شما بیشتر به درد این مملکت و حتی دنیا خواهد خورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
به جای این فرخ نژادی ها بیاین درد مردم رو نشون بدین تا اونایی که چششون بسته است باز بشه
Iran (Islamic Republic of)
دوست
۰۳:۳۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
پس ایشون برا این مونده که اینور پول مردم و مملکت رو بگیره بفرسته انور خرج کنن برا امریکاییا. چقدرم کم میفرسته!
Canada
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۷
حرام ات بشه .حرام خانواده ات بشه .وطن فروش .تحریم اش کنید تا ادم شود .خود و خانواده ات فدای وطن و مردم
Canada
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۷
واقعیت ماجرای شما اینه که اصلا ویزای هنرمندی که ادعا کردی .وجود ندارد
Canada
ناشناس
۲۳:۰۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۷
شرایط اقامت این اقا این بوده که این چرندیات را بگه .اگر نگوید ِاقامت اش کنسل میشود .مجبور به گفتن مزخرفات است .در عیر ایتصورت خانواده اش را پس میفرستند .به اینخاطر هم در وطن مانده .جونکه بهش گفته اند باید بماند و وطن را ناامن و اشوب کند .جاسوس و نفوذی است
Canada
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۷
بخدا جوک شده ای .واقعا بهت خندیدم .هنرپیشه کمدی بوده ای .چونکه خیلی شبیه به کمدین ها هستی .تحریم اش کنید تا زیر کفش هاتون را بوسه بزنه .فکر میکند مردم جاهل و نادان اند که به چرندیات اش اهمیت بدهند .تو تفوذی هستی
Canada
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۷
فتنه نفوذی .توهم دار .
Canada
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۷
توی اینور اب هنرپیشه هم رییس جمهمور شده .حتما بهت گفته اند .رییس جمهور اینده ات میکنند .چرا در کشوری که بقول تو اینهمه مشکلات است .مانده ای .واقعا سوال برانگیز است
چی چیزی باعث شده بمانی .پول یا توهم رییس جمهوری بهت دادند .
Canada
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۷
جناب فرخ نزاد .چرا نمیروی و در هالیوود بازی کنی .تو که مشکلاتی در این کشور داری و خفقان گرفته ای و خانواده ات هم در امریکاست .چرا نمیروی امریکا تا زبان ات باز شود .ایا محبور ات کردند .بمانی .یا مطمین هستی در آنجا به خواری می افتی و از پول مفت 80 میلیون ایرانی بی بهره میشوی .برای یکبار صداقت داشته باش و حقیقت را بگو .یا سخن گوی ملتی که ما خبر نداشتیم .یا وظیفه ات اینه که وطن را ناامن و اشوب سازی .به اینخاطر بهت اقامت داده اند .بهت گفتند .بهت اقامت میدهیم که چونکه شناخته شده هستی .مشکلات را بزرگ نمایی کنی مثل کانال معاند من و تو و بی بی سی و باعث ناامن شدن کشور شوی .تو جاسوس هستی
Canada
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۷
یک خانواده ایرانی با 6 دختر و 1 پسر پناهنده اینور اب شدند .در جمعی گفته بود .از وقتی اقامت اینور را گرفته ام .رویا یم در خواب به زبان انگلیسی است .حتی درست هم نمیتواند انگلیسی صحبت کند .چه میشه گفت .همین وطن فروشان اینور اب اند .
Canada
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۷
در یک کلام این بی دین .بی اخلاق را با حججی مقایسه کنید .این غارتگر بیت المال برای امینت کشورش چقدر هزینه کرده
Canada
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۷
داستان مادری که داستانش را در روزنامه همشهری ونکوور نوشته بود .میگفت دخترم در ایران درس خوان و خجالتی بود .میگفت وقتی باهاش حرف میزدی قرمز میشد .وقتی دخترم را برای اینده درخشان اینور اب اوردم .توی مدرسه با بچه های زیادی دوست شد و همش در پارتی های شبانه بود .وقتی هم بهش اعتراض میکردم .میگفت الان به پلیس تماس میگیرم .متاسفانه اینجا قانونی است که اگر بچه ها با پلیس تماس بگیرند و بگویند از خانواده ناراضی اند .طبق قانون اینجا دولت بچه را از خانواده اصلی میگیرد و به خانواده دیگه ای میدهد .مادر میگفت .به اینخاطر سکوت میکردم .تا متوجه شدم دخترم زرد و بی حال و مریص است .دخترش ایدز گرفته بود و بعد هم فوت کرد .مادرش میگفت الان وطن نمیروم .چونکه به دروع به همه گفته ام .دخترم پزشکی میخواند.
Canada
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۷
یک سوال از این دلسوز مردم دارم .با این همه پولی که جمع کردی .کدام مدرسه .بیمارستان .وووو ساخته ای .تو که ماشالله اینقدر بفکر ملت هستی که شب ها خواب به چشم ات نمی اید .برای مردم ات مخصوصا مردم جنوب .میشه بگی
فقط پول را به آمریکا فرستاده ای .تو که بر علیه منافع ملت .دلارها را خارج میفرستی .دو رو ِفرصت طلب .فتوا دهند ه .نظرپرداز .نامرد .دز جبهه یزید ای
Canada
ناشناس
۲۱:۴۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۷
چقدر شبیه جان بولتون است .اقا حمید راستش را بگو .چه نسبتی با او داری .تو منو یاد زشت کلام و جان بولتون میاندازی .
تحریم تحریم تحریم اش کنید تا ادم شود .
Canada
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۷
واسه چی موندی .پارو کردن پول مردم بیچاره .بخدا تو نفوذی هستی و جاسوس و ماموریتی داری که این چرندیات و مزخرفات هم میگی .
به خانواده اقامت داده اند و تو را برای فتنه به وطن فرستاده اند .فکر کرده اند چونکه هنرپیشه شناخته شده ای هستی .میتوانی کشور را ناامن کنی .و اشوب بر پا کنی
Canada
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۷
اینور اب تست امتخانی چهار جوابه است .حتی اگر سر کلاس گوش بدهی .می توانی با حدس زدن درست جواب بدهی .اسان ترین کار درس خواندن است .فقط هزینه سرسام اور .باعث میشه کسی دنبال درس نره و بره دنبال کار
Canada
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۷
تو که داری حرف میزنی .اکر نفوذی .جاسوس .فتنه نیستی .واقعا یا عقلت را از دست داده ای .تا مواد افیون استفاده کردی .یا توهم و دیوانه هستی .مگر نمیگویی بهت گفتن ساکت شو .تو که داری علیه وطن حرف میزنی .خودتت نشان دادی .که چقدر نادان هستی .تو که وطن را دوست نداری .برو پیش خانواده ات.تو که اجازه کار هم داری .مونده ای که پول مردم را پارو کنی و بفرستی اونور .بعد هم بهشون توهین کنی .میدونی چرا نمیروی .چونکه مطمین هستی .بهت نمیدهند سبزی خرد کنی .توی این همه سر اینجا .تو سری نیستی .شانس اوردی .توانستی پول جمع کنی .برو توی هالیوود کار کن .بهت دلار میدهند .اگر نمیدونی .ترا بخدا برو .تحریم. شده ای .بهتره بری
Iran (Islamic Republic of)
پژمان
۰۶:۱۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۷
ایران درطول تاریخ اگرافتخاروعظمتی دارد؛حاصل تلاش جان فرسا وخون وعرق جبین وپایداری وتحمل سختی های مردان وزنان آن است نه کسانی که برای رفاه خود یک پا اونورآبند ومی گویند هرچه بیشتربه مابدید تا اونورخرح کنیم ایرانی میان خانواده ایران خودمیماند تحمل سختی میکندووطنش رامیسازد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۵۵ ۱۸ مهر ۱۳۹۷
آقای فرخ نژاد بااین صحبت های صد تا به یک غازتان مطمئن باش که بد جوری از چشم مردم فهیم ایران افتادید گرچه قبلا هم چیزی نبودید اگر تو وآن پسرت نابغه هستید پس وای به حال نابغه ها
واگر قرار است کسی فدای کسی دیگر شود این توو. پسرت باید فدای این ملت بزرگ شوید چون تو وامثال تو هر چه دارید از این مردم است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
اینها نخبه نیستند، نخاله هستند
والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
اینجوری درامد 150میلیونی رو فاش میکنید چرا اختلاصای 150هزار میلیاردیو فاش نمی کنید؟
Netherlands
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
مردم تامین ارز و هزینه های زیاد دارو و درمانشان را ندارند آن وقت این بازیگر دو تابیعتی ماهانه 150 میلیون ارز خارج میکنه ، این شخص چطور میتونه به فکر مردم باشه و مردم را درک کنه و فقط به فکر خودشه و همه جا هم هر کاری بخواهند انجام میدهند.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۲۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
ماهی صدپنجاه میلیون قط میفرستی برای زن وبچه ات خودت چقدرخرج میکنی اونش بماند
توی بی دغدقه ی چی میدونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
مگه نمیدونین همه بازیگرا خیلی بیشتر از اینا درمیارن
ایشون تازه سنی هم گزرونده تجربش خیلی بیشتره نسبت به تازه کارها اما با این حال میبینیم که تازه کاره هم درامدی بالای 100 میلیون دارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
شما ماهی 150 میلبون تومن درآمد داری آن وقت منه جوان تحصیل کرده حتی یک ریال هم در امد ندارم هر روز آرزوی مرگ میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
عزیزم برو یه مجری بازیگری چیزی شو قول میدم ماهی بالای 500 میلیون داشته باشی.به شرطی تحمل کنی و حرفه ای بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
حیف
حیف
و صد حیف برای واژه ارزشمند هنرمند برای برخی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
چطور ایشون همیشه ساکت بوده
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۰۸:۴۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
عجب ماهی 150میلیون درآمد دارد و مینالد این افراد که این همه درآمد دارند و مینالند دیگه نمیدانم چه بگم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
واقعا ماهی 150 میلیون تومان را از کجا در می آورد و آن وقت نگران مردم کدام قشر است؟؟؟؟ چند سال دیگه پسرش هم میشه یه آقا زاده گوگولی مگولی دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ماهی
۰۷:۵۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
منم دلار میخوام
Iran (Islamic Republic of)
سلمان
۰۷:۵۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
ای داد وبیداد تو که این همه پول داری به فقرا کمک می کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
متنفرم متنفرم متنفرم از اینهمه قدر نشناسی. فقط دلم بحالش سوخت که هرماه شرمنده زن و فرزندش می شود!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
فقط ایرادش اینه که دو تابعیتی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
کمپین کمک به نخبه دو تابعیتی راه بندازید تا طرف شرمنده زن و بچه نشه! شماره کارت اعلام کنید طرفداران از خجالت در بیان!!!!
سکوت ۴۰ ساله ایشون هم بالاخره شکست.
Iran (Islamic Republic of)
reza
۲۳:۲۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
حقوق یک مهندس صفر کیلو متر ماهی 2 - 3 هزار دلار است. یک مهندس با 10 سال و بیشتر را تا 7 هزار دلار میگیرند . آن مهندس هم مسکن را اداره میکند هم زندگی خود را . بهتر است این شرایط ( 10 هزار در ماه ) را جهت تحصیل در رشته ای که لیسانس و فوق آن را در ایران گرفته ایم خرج کنیم و دکترا و پست دکترا را در کشور های دیگر بگیریم . و برای خدمت به کشور خود باز گردیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
امام علی (ع) می فرمایند .قناعت گنجی است که تمام نمیشود متاسفانه بسیاری حقوق دیگران رو برای حرص و طمع خودشون فدا میکنن فقط خاک گور چشم این افراد رو پر میکنه این آقا ماهی ده هزار دلار از کشور خارج میکنه بدون اینکه لحظه ای به بیماران سرطانی فکر کنن آقای فرخ نژاد لطفا کمی به 70 سال آینده فکر کن که خودت و خانوادت به تاریخ پیوسته ای پس برای این چند صباح عمر اینقدر حرص و ولع نداشته باش
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۴۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
متاسفم که میریم فیلم های این را می بینید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
این به اصطلاح آقامعترض است چراایران درمقابل آمریکاتسلیم نمیشه تااین آقا توآمریکا صفا کنه دادش توعددی نیستی که رقمی باشی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
بچه شما به مدرسه علاقه مند شده نه به درس مدرسه مختلط
Iran (Islamic Republic of)
حسين
۲۰:۴۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
بچه ها دقت كنين
گرین‌کارت نخبگی !!!!!!!!!!!
بعد ميگن آمريكا جهان اوله
اين نخبه ي جهان اوله
خدااااااااااااااااااااااااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
سلام گفته گرین کارتی که به نخبه ها و هنرمندان می دهند
التماس دعای فرج
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۲۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
به قول دکتر حسابی دل هر ایرانی که برای ایران نتپد همان بهتر که نتپد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
میشه اینو به عنوان یه قانون ثبت کرد :هر کی بیشتر داره بیشتر می ناله
Iran (Islamic Republic of)
وحدت
۱۹:۵۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
خوب دیگه در دنیایی که هنر سینما تنزل یافته . امثال فرخ نژاد هم باید نخبه باشن . اون نخبگی نه از بابت هوش و عقلت بلکه از بابت وطن فروشی بهت چسبوندن .
Canada
بنده خدا
۱۹:۵۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
4 تا 6 هزار دلار درآمد خانواده متوسطی که در آمریکا گفتند مالیات در نرفته شه. یعنی بیست تا سی درصد کمتر از اون مبلغ دست اون خانواده رو میگیره و به عبارتی باید گفت دریافتی شون ماهی 3 تا 4 هزار دلاره و نه شش هزار دلار و به عبارتی سالی 36 تا 48 هزار دلار.
دوم اینکه ایشون هنرمند فوق العاده ای هستند، اما دلیل نمیشه که جامعه شناس یا سیاستمدار خوبی باشند.
و اگر ایشون حقیقتا دغدغه مردم رو دارند چرا به مسایل کلیدی تر نمیپردازند؟
خیر آقای فرخ نژاد عزیز، شما نه اعتبار این رو دارید و نه معلوماتش رو و نه در جایگاهی هستید که هر وقت خواستید بیایید به همه حمله کنید.
اگر هم خیلی ناراحتید تشریف ببرید توی همون مملکت و کار کنید و زحمت بکشید و الکی ارز از مملکت خارج نکنید و بار روی دوش مردم نگذارید.
ارز خارج می کنید و تازه منت هم میگذارید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
با پول خرج کردن کسی نخبه نمیشه
نخبه شدن زحمت میخواد
بی خوابی میخواد
شرف میخواد
اراده میخواد
ریشه میخواد
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
اینو خوب اومدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
چهار نکته:
1. آرزوی من این است که کسانی که ایران را کشور خوبی نمی دانند، هر چه زودتر از ایران بروند. فقط کسانی باید در ایران بمانند که عاشق میهن هستند.

2. این دسته از "نخبگان"!!! فقط غر می زنند و فخر می فروشند ولی در حقیقت پوچ و توخالی هستند و جز سودجویی و منفعت طلبی فایده ای به حال جامعه ندارند.

3. با مبلغ 10 هزار دلار در آمریکا می توان در بالاترین سطح و کیفیت زندگی کرد. ایشان درآمدش از ایران است ولی هزینه اش را در آمریکا می کند.

4. چرا ایشان نمی رود در همان آمریکا به فعالیت هنری اش بپردازد؟ شاید چون باید مالیات سنگینی بپردازد و البته شاید اصلا کاری به ایشان پیشنهاد نشود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
من ب شخصه از بازیگری اقای فرخ نژاد خوشم میاد بی نقص بازی میکنه.
ولی مث اینکه حرفه شغلیش رو شخصیت و رفتار و گفتارش هم اثر گذاشته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
تو که نمیدونی با ۳تا فرزند تو یه خونه ۴۰ متری زندگی کردن یعنی چه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
خیلی هم حرفش ناحق نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
چه کاری میکنه که ماهی 150 میلیون درمیاره؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
با اون بازيش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
بابا اينا همش سياه بازيه نكه بازيگر هستن خوب بلد هستن فيلم بازي كنن اينا همشون فكر جيب خودشون هستن تو اگه ايراني هستي تو امريكا چيكار ميكني حالا دري به تخته خورده بازيگر شدي و يه پولي بجيبب ميزني خواهش ميكنم دم از دلسوزي از مردم نزن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۰۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
من تا الان دوستش داشتم اما وقتی این حرفها رو با کمال پرروئی زد تصمیم گرفتم دیگه فیلمی که فرخ نژاد بازیگرش هست رو تحریم کنم و نبینم. چون از نظر من لیاقت نداره.
Iran (Islamic Republic of)
شیرازی
۱۹:۰۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
ای خدا قربان حکمت و تقدیرنامه شوم.طرف با سهمیه مناطق محروم تو دورانی که کسی برای این رشته ثبت نام نمی‌کرده هر کی هم قبول می‌شده فقط می‌خواسته از روستاشون فرار کنه بره شهر این آقا این دوران داشته حالا برای ما شده نخبه هنربَر هنرمند .برو آقو تو هنوز نمیدونی چندتا انگشت تو دو تا دستت هست .برای این مردم سخنرانی میکنی؟!؟!!؟!!؟!!
United States of America
kian Moosavi
۱۸:۴۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
ا احتراما ت به مردم خووبمان، مطابق امار IRS (اداره مالیاتی امریکا)- دررامد خوانودهها که بیین 25000$-35000$ در ساال جزع طبقه متوسط حساب میشود إإ حساب کنید که این خانواده جزع کدام طبقه امریکی است إإ از کجا آورده ای ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
اینا سلبریتی های پولدار که اینطور می نالن دیگه فقرا باید برن بمیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
آهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بگو چرا این قدر نگران وضع دلاره؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
چون زن و بچش تو آمریکا دارن زندگی می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
بعد چند سال دیگه پسر همین آقا احتمالا میاد ایران قضاوت می کنه
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۸:۰۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
چی بگم واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
من اصلا کاری با منبع درامد ایشون ندارم به من مربوط نمیشه از کجا درمیاره ماهی ۱۵۰ تومن رو ممکنه بهش ارثیه رسیده باشه یا حتی شغل دوم داشته باشه ما قضاوت نمیکنیم چیزیکه باعث شد از چشمم بیفتی آقای فرخ نژاد این بود که تابعیت داری و پولت رو هر ماه داری تو آمریکا خرج میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
خدایی پول بازیگری برکت نداره ، کاش به جای اینکه پول این بازیگرا زیاد بود پول معلم و کارگر و یا نخبه ها در کشور زیاد بود ، ، متاسفانه بعضیا رو زیادی بزرگ می کنیم و مشکلاتمون زیاد تر میشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
آری حق با شماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
خدایی پول بازیگری برکت نداره ، کاش به جای اینکه پول این بازیگرا زیاد بود پول معلم و کارگر و یا نخبه ها در کشور زیاد بود ، ، متاسفانه بعضیا رو زیادی بزرگ می کنیم و مشکلاتمون زیاد تر میشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
خوش به حالت من كه ارشد دارم ماهي ٩ دلار ميگيرم بايد چي بگم
France
ناشناس
۲۱:۵۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
یعنی با احتساب دلار 15 تومن داری ماهی 450 تومن می گیری؟ !میشه بگین الان دقیقا شغلتون چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
تو
۱۷:۳۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
من کاری به فرخ نژاد و امثالش ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
خب نظر دادنت واسه چی بود ؟
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۷:۱۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
کسی که وطن پرست باشه اصلا چرا باید خونواده ش اونور آب باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
آنهایی که ادعای درس خواندن در امریکا را دارند به مردم بگویند که چگونه است که امریکا از کشورهای دیگر نخبه استخدام میکند چرا در آمریکا نخبه وجود ندارد که از ایران دانشجوی نخبه استخدام میکند
یکی از فامیل های ما به ادعای درسخوانی پسرانش را راهی انگلستان کرد سی سال پیش تا بچه هاش دکتر ومهندس شوند ولی یکی شان آرایشگر زنانه شد ودیگری راننده تاکسی .
که ببین فردا بچه ها شان دکتر مهندس میشوند ولی نشدند ولی ما در ایران خودمان در خواندیم و مهندس شدیم والان هم شغل با درآمد و افتخار میکنیم که در ایران سر بلند
آقای فرخ نژاد اگر بیست سال دیگر بچه ات نخبه شد وبه ایران آمد و به مردمش کمک کرد آنوقت به درس خواندن پسرت افتخار کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
اصولا کسایی که کنکور قبول نمیشن میرن خارجه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
وقتی به نخبگان علمی یه وام چند صد میلیونی نمیدن و بجاش چندین برابر اون وام به فیلم ها وبازیگرا میدن برا امثال فرخ نژاد نتیجش میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
سلام، از اینکه ایشان درد مردم رو نمی فهمه و نمی دونه فقر یعنی چی هیچ شکی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
وقتی به نخبگان علمی یه وام چند صد میلیونی نمیدن و بجاش چندین برابر اون وام به فیلم ها وبازیگرا میدن برا امثال فرخ نژاد نتیجش میشه
Iran (Islamic Republic of)
سعیده . یک ایرانی
۱۶:۵۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
اقای حمید فرخ ن.که خود را بازیگر سینما و تاتر می دانی . می دانی کی تورا باین طبقه رسانیده . مردم مملک ایران . است. تو که افتخار می کنی که پسرت را در بهترین مدارس ایران گذاشتی . و پسرت درس نمی خواند . پسر تو درس خوان نبود است. چطوری بچه های ایران همه نابغه م جز تیز هوشان هستند . حتی در مدارس دولتی هم درس خوانده و در بالاترین مفطع تحصیلی با رتبه عالی وارد دانشگاه میشوند ودر المپیادهای مختلف شرکن میکند و پیروز به کشورشان برمیکردند . پس اگر پسر شما درس خوان بود در کشوش خودش هم موفق میشد . شمای که بقول خودت دو تبعیت ایرانی و امریگائی داری و ماهانه 10هزاز دلار که مطابق با 150هزارتومان است برای انها میفرستی از کسانی که شب گرسنه بسر مبرند نمی دانی . اگر ایرانی بودی پول این مردم را خرج خارخیها نمی کردی .افسوس این چنین کسانی در ایران هستند وقطعی بجای میرسند خودشا را گم می کند . شما ایرانی نیستی خارجی هستی . شما قابل تشویق نیستی . شما که زانوی غم بغل گرفتید چون دلار بلا و پائین میرور میگویید چگونه خرج خانواده هم که در خارج است بپردازم . متاسف برایت . برای کسی که خود را ایرانی میداند کشوری صدهاهزار شهید داده تا تو امثال تو راحت در این زندکی کند وامینت را انها برای کشور برقرار کردند . من ترا یک فرد خارجی می دانم نه ایرانی . ایرانی به کشورش اب خاک میهن اش تعصبدارد و افتخار میکند. برایت متاسفم .
Iran (Islamic Republic of)
صابر
۱۷:۱۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
ناراحت شدم ازش . فکر میکردم مثل بقیه مردم شجاع جنوب است با مردم است اما..............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
ایشان در چه زمینه ای نخبه است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
نمیدونم
Iran (Islamic Republic of)
Iman
۱۶:۴۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
من مصاحبه ایشون رو کامل کامل دیدم و به هیچ وج حرف ناحقی نمیزد ،
اگر ایشون ثروت داره زحمت کشیده و به این مرحله رسیده
و خدا مزد زحماتی که کشیده رو داده
هرکسی ازاده که هرجای دنیا میخواد با پولاش بره زندگی کنه نباید مربوط باشه زندگیه شخصیه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
خب بره زندگی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
نه داشت آروم بی سر و صدا زندگیش رومی کرد
بعد رفتن بهش گیر دادن☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
اینها را باید در محاکم قضایی محاکمه نمود چرا باید این شخص در ماه 150 ملیون به کشور متخاصم بفر سته
وطلبکار هم باشد
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۶:۲۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
واقعا جای گریه داره با پول ما مردم ، مشهور میشن، زن و بچه شون رو میفرستن آمریکا
واقعا تأسف داره
واقعا تأسف داره.
سینما رو ها فیلم هاش رو تحریم کنن.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه اسدی
۱۶:۰۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
سلام، آقای فرخ نژاد هنرمند خوبی هستی ولی اصلا مدافع وطن نیستی. ، از مردم زحمت کشمون که اینقدر نجیب هستن شرمنده ام چرا که صبور و دلسوز و فهیم هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
با سلام
نفسشون از جای گرم در میاد
Iran (Islamic Republic of)
هاشمی
۱۵:۵۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
جناب فرخ نژاد . یادت باشه هرچی داری و به هر کجا رسیدی از ملت و مردم و کشوره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
وقتی به اینهایی که فقط نقش شخصیتهای واقعی را بازی می کنند بیشتر از شخصیتهای واقعی بها می دهیم نتیجه این می شود که از همه طلبکار باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
نفسشون از جای گرم در میاد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
جای تاسف است
United States of America
علی ح
۱۵:۱۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
سلام جناب فرخ نژاد

کاش ایشون میفهمید. الیته شخصا خودم ایشون رو به مذاکره دعوت میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
واقعا نویسنده این مطلب حرف حق رو زده .کسانی که دو تابعیتی هستند . فرزندان و خانواده هاشون در خارج از کشور تحصیل و زندگی می کنند درد مردم رو نمی فهمند اگر قانونی تصویب بشه که مقامات و مسئولین هیچ یک از اعضای خانواده حق اقامت و تحصیل رو در خارج از کشور نداشته باشند سرمایه ها با ایران برمی گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
مقصر ما مردم هستیم که هر که میاد تو سریال براش فرش قرمز پهن می کنیم . ا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
آقای فرخ نژاد بابت فیلم 480میلیون گرفته در حالیکه کل فروش فیلم 750 میلیون بوده . این یعنی دستمزد امثال ایشون رو از جیب ملت پرداخت میکنن یعنی امسال ایشون از پول نفت هزارها برابر بقیه برخوردارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
واقعا مردم از چی مینالند اینا برای چی.؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
هنر مند فقط هنر مند است و هنرش را باید ارج نهاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
فکر کنم وسط بحث رسیدی، کسی به هنر ایشون کاری نداشت، صحبت بر سر در مورد اظهارتظرهای سیاسی و اجتماعی شون بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
هنرمند باشن ، ادعای فضل تو همه چی نکنن و از درآمدهای چند هزار دلاریشون هم جوری نگن که انگار چندهزار تومنه و کفاف زندگیشونو نمیده و سنگ مردم و درد مردمو به سینه نزنن وقتی تابعیت کشور دیگه ای رو دارن و زن و بچشون اینجا زندگی نمیکنن ، ما همدردی ظاهری اینارو نمیخوایم ، هنرشون رو هم ارج نهادیم که پیشرفت کردن تو ایران و به اسم نخبه و هنرمند دوتابعیتی شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
آقای فرخ نژاد خوب میداند، که اگر در آمریکاشاغل شود، صد سال دیگر هم هرماه، ده هزاردلار در آمد ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۰۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
اینجور ادما از ما پول میگیرن بفرستن زن و بچه شون .خوب چرا باید به حرف اینا اعتماد کنیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
خان محمدعلی آقا
۱۴:۲۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
اگه هر دلار رو ده هزار تومن درنظر بگیریم میشه حداقل ماهی صد میلیون تومن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
واقعا جای تاسف است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
وای به حال مردمی که هنرمنداش اینا باشن
Iran (Islamic Republic of)
Hossein
۱۴:۰۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
پسرش اینجا درس خوان نبوده حالا رفته آنجا درسخوان شده ؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
سهراب
۱۴:۲۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
عجب!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
هر ماه چند صد میلیون از بیت‌المال نوش جان میکنند خیانت هم می‌کنند باز هم حس میکنند طلبکار هستند هزینه همین فیلم ها مگه از کجا میاد . بخش خصوصی یه افسانه ست تو سینما.
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۳:۵۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
امثال این آدم ها رو بزرگ کردیم.. حرفاشونو نوشتیم ..تو سینما و تلویزیون نشونشون دادیم... چهرشون کردیم...چرا واقعا؟ کدوم یک از این ها درد مردم دارن؟ کدومشون الگوی اخلاقی برای بچه های ما هستن؟ واقعا چه خدمتی به مردم کردن جز ایجاد هزینه برای کشور با تحریک مردم برای رای دادن به افراد دلخواهشون؟ ای کاش روزی بشه این افرادی که فقط فکر جیبشون هستند و از همه عالم طلبکارن دیگه جایگاهی در بین ما نداشته باشن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
آقا اینا رو دستگیر کنید دلار ارزون میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
بعضی از این افراد دردی ندارند در دنیا بازیگر و هنرمند فقط کار خودشان را می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
سلام حمید جان...خسته نباشی....من به دور از هر گرایشی دوستت دارم...موفق باشی...از خوزستان شوش..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
منم خوزستانبم ولی میدونم با فیلم عروس آتش خودشو کشید بالا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
سلام حمید جان...خسته نباشی....من به دور از هر گرایشی دوستت دارم...موفق باشی...از خوزستان شوش.
۱۲
آخرین اخبار