اجرای طرح کشوری توزیع یک وعده غذای گرم در بین مهدهای کودک سراسر کشور

اجرای طرح کشوری توزیع یک وعده غذای گرم در بین مهدهای کودک سراسر کشور با حضور دکتر نفریه مدیرکل دفتر کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور، دکتر قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، فرماندار سرپل ذهاب و جمعی دیگر از کارشناسان کشوری و استانی همزمان با افتتاح مهدکودک "آوای زندگی" در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب کلید خورد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، دکتر محمدنفریه مدیرکل دفتر کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور در مراسم آغاز طرح توزیع غذای گرم در بین مهدهای کودک، اظهار داشت: امسال سهمیه توزیع غذای گرم در بین مهدهای کودک استان کرمانشاه بیش از 7 هزار 800 وعده است.

وی گفت: با تدابیر اندیشیده شده از سوی سازمان بهزیستی و سهمیه در نظر گرفته شده تمام مهدها کودک روستایی، حاشیه ای و مهدهای کودک شهرستان های زلزله زده به صورت رایگان از طرح یک وعده غذای گرم برخوردار خواهند بود.

به گفته مدیرکل دفتر کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور، اجرای طرح یک وعده غذای گرم از امروز آغاز شده و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

این مسئول همچنین با اشاره به آغاز ساخت و بازسازی تعداد 10 مهد کودک تخریب شده در مناطق زلزله زده استان، افزود: ساخت این مهدها با پیشرفت خوبی همراه بوده و سازمان بهزیستی این آمادگی را دارد با کمک خیرین برای ساخت مهدکودک های بیشتر اقدام کند .

 

 

انتهای پیام/د

آغاز طرح توزیع غذای گرم در بین مهدهای کودک سرپل ذهاب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار