برگزاری ویژه برنامه روز کودک در مجموعه جهانی بیستون

همزمان با روز جهانی کودک، به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان کرمانشاهی با مباحث مربوط به میراث فرهنگی ویژه برنامه‌ای در مجموعه جهانی بیستون برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صامت اجرایی مدیر مجموعه جهانی بیستون گفت : در جشنواره که با عنوان کودک و میراث فرهنگی همزمان با روز جهانی و هفته ملی کودک برگزارشد، مجموعه جهانی بیستون به صورت رایگان پذیرای کودکان همراه با خانواده و گروه‌هایی از مدارس و مهدکودک‌های استان بود.

وی گفت : در این جشنواره مجموعه جهانی بیستون با اجرای برنامه‌های زیبا، شاد و متنوع فرهنگی، آموزشی و تفریحی میزبان کودکان بود.

اجرایی افزود : این جشنواره با هدف پرورش و شکوفایی استعداد‌های کودکان و نوجوانان، تقویت خلاقیت، غنی سازی اوقات فراغت، آرامش و تقویت هویت اسلامی- ایرانی، آشنایی با میراث کهن و تاریخ و تمدن و فرهنگ غنی کشورمان و بهره گیری از شیوه‌های نوین هنر برگزار شد.

به گفته این مسئول، برگزاری مسابقات جذاب کودکانه، مسابقه سوال آتش نشانی توسط شهرداری، قصه گویی، پرواز بادبادک ها، شعرخوانی و شاهنامه خوانی کودکانه و اهداء جوایز از جمله برنامه‌های این جشنواره بود.
 
 
انتهای پیام/د

مجموعه جهانی بیستون میزبان کودکان در روز جهانی کودک

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار