بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸؛

هاشمیه متقیان: داوران در حد پارالمپیک قضاوت کردند

دارنده مدال نقره پرتاب نیزه گفت: می توانستم رکوردهای بهتری را از خود به جا بگذارم اما سخت گیری داوران مانع شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هاشمیه متقیان دارنده مدال نقره بازی های آسیایی در رشته پرتاب دیسک درباره این رقابت ها گفت:« خدا را شکر می کنم که توانستم به مدال نقره برسم.شرایط خوبی داشتم و این توانایی را در خودم می دیدم که بتوانم نتیجه بهتری را بگیرم. دوست داشتم رکورد بهتری ثبت کنم و به مدال طلا برسم اما امروز داوران در حد پارالمپیک قضاوت کردند.»


متقیان همچنین ادامه داد:« پیش بینی خودم هم بود که در نهایت به مدال نقره برسم اما با توجه به تغییراتی که در کلاس بندی به وجود آمد و در کلاس f57 مسابقه دادم و همچنین سخت گیری هایی که در داوری وجود داشت، نتوانستم به آنچه که می خواستم برسم و گرنه شرایطم به گونه ای بود که می توانستم کاندیدای مدال طلا باشم.»


متقیان درباره سطح مسابقات هم گفت:« به لحاظ کیفی مسطح مسابقات خوب بود. داوران هم که به مراتب از سطح مسابقات بالاتر بودند اما به نظرم اندونزی میزبانی خوبی را از این بازی ها نداشت.»


دارنده مدال نقره بازی های آسیایی همچنین درباره برنامه اش برای آینده گفت:« حضور در پارالمپیک توکیو مهمترین برنامه ام است. برای موفقیت در این بازیها تلاش می کنم و امیدوارم که برنامه ریزی ام تا بازی های 2020 به خوبی جواب بدهد.»


بیشتر بخوانید: 
 
 
انتهای پیام/
 
 

اظهارات متقیان درباره مدال طلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار