رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

خسارت ۳۲۴ میلیارد تومانی سیل در گیلان/ بخشی از تن‌خواه مورد نیاز برای آغاز بازسازی تصویب شد

رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: بخشی از۳۲۴ میلیارد تومان خسارت سیل برای بازسازی امروز در جلسه هیئت دولت تصویب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ ولی داداشی رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: در نشستی که شامگاه دیشب با حضور نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی در دفتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه بود، میزان خسارت سیل اخیر در گیلان ۳۲۴ میلیارد تومان برآورد شد.

وی افزود: همچنین در جلسه صبح امروز هیئت دولت تصویب شد بخشی از این میزان خسارت به صورت تن خواه برای آغاز بازسازی زیرساخت‌ها به استانداری گیلان تخصیص یافت.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه ۱۲ شهرستان در گیلان گرفتار سیل شده اند، گفت: سیل به تاسیسات زیر بنایی، پل‌ها، واحد‌های مسکونی، جاده ها، شبکه برق، آب و گاز خسارت زیادی وارد کرده است.

ولی داداشی با بیان اینکه دولت برای جبران خسارت سیل اعتبار ویژه در نظر گرفته ، افزود:مسئولان و دستگاه‌های امداد و نجات تا رفع کامل مشکلات حادثه‌دیدگان در صحنه حضور دارند و خدمت رسانی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در سیلاب چند روز گذشته علاوه بر مسدود شدن ۳۳ راه، ۵۷ دهنه پل و تاسیسات آب رسانی به ۲۲ هزار خانوار روستایی آسیب وارد شد و هزار و ۱۰۰ کیلومتر از نهر‌های انتقال آب کشاورزی استان نیاز به لایروبی مجدد دارد.

 

انتهای پیام/م.ع

سیل اخیر ۳۲۴ میلیارد تومان خسارت در گیلان برجای گذاشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.