وزنه بردار نقره ای پاراآسیایی کشورمان گفت: در بازی های جهانی سال بعد این مدال را به طلا تبديل می کنم.

به گزارش  خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نادر مرادی پس از دستیابی به مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی 2018 گفت: خدا را شکر نتیجه بدی کسب نکردم. یک ماه پیش در مسابقات آسیا – اقیانوسیه با وزنه‌بردار چینی که امروز قهرمان شد، رقابت کرده بودم و او را به خوبی می‌شناختم. می‌دانستم حریف چینی‌ام برای کسب مدال طلا به اندونزی می‌آید. قطعاً اگر وزنه‌های دوم و سوم مرا قبول می‌کردند، خوشحال‌تر می‌شدم.

وی در مورد اینکه روی حرکت دومش داوران اعلام خطا کردند و اعتقاد داشتند که مرتکب خطا شده است، گفت: اینکه علت خطا چه بود را نمی‌دانم! من که زیر وزنه بودم، مشکلی ندیدم. من وزنه 225 کیلوگرمی را برای دومین بار بود که می‌زدم. دفعه قبل در محل تمرین و این بار در بازی‌های پاراآسیایی.

پاراوزنه‌بردار دسته 80 کیلوگرم کشورمان با اشاره به اینکه حریف چینی‌اش سال‌هاست در وزن 80 کیلوگرم حضور دارد، افزود: تازه دو ماه است که به این وزن آمده‌ام و هنوز نتوانسته‌ام جا بیفتم.

مرادی در مورد اینکه وزنه‌بردار چینی را در پارالمپیک 2020 توکیو شکست می‌دهد یا خیر، عنوان کرد: چرا در توکیو؟ سال آینده در مسابقات جهانی قزاقستان شکستش می‌دهم.

 


بیشتر بخوانید:

موسی نژاد دومین طلای جودو را به نام خود ضرب کرد

تیر زندی طلا را هدف گرفت

نشان طلای جودو نابینایان بر سینه نوری


 

 

انتهای پیام/

 

اظهارات مرادی درباره مدال نقره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار