معاون هماهنگ کننده نزاجا:

امر به معروف و نهی از منکر در ارتش جایگاه خوبی دارد

معاون هماهنگ کننده نزاجا گفت: امر به معروف و نهی از منکر در ارتش از جایگاه خوبی برخوردار است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان؛ امیر سرتیپ جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نزاجا امروز در مراسم اختتامیه همایش امربه معروف و نهی از منکر یگان‌های نزاجا که با حضور مسولین کشوری و لشکری و نیرو‌های مسلح انجام شد گفت: امر به معروف و نهی از منکر در ارتش از اهمیت ویژه و جایگاه خوبی برخوردار است که ترویج فرهنگ آن نیز در بین کارکنان، خانواده مقبولیت زیادی دارد.

وی ادامه داد: نهضت امام حسین (ع) اهمیت امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه دو چندان می‌کند که جوانان و فرماندهان و مسولان باید آن را سرلوحه خود قرار دهند.

سردار محمود زاده رییس کمیسیون دائمی امر به معروف و نهی از منکر ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز در این همایش گفت:فریضه امر به معروف و نهی از منکر مختص به یک نفر و قشر خاصی نیست وکسانی که دلسوز انقلاب، کشور وطن و ولایت هستند باید در این حوزه وارد شوند.

وی ادامه داد: ارکان، پایه و ستون سلامت اسلام و کشور در برپایی این فریضه مهم است که نباید فراموش شود وامر به معروف و نهی از منکر مختص زمان و مکان خاصی نیست.

سردار محمود زاده افزود: در فرمایشات مقام معظم رهبری بیش از ۱۵۰ بار کلمه نفوذ تکرار شده، این نشان از اهمیت و حساسیت موضوع در جامعه و کشور است.

وی گفت: دشمنان با شکست در جنگ سخت به جنگ نرم و هجمه فرهنگی روی آورده اند، که باید هوشیار و آگاهانه مواظب این شیطنت دشمنان باشیم و محکم مقابل آن ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/م
 

صحبت های معاون هماهنگ کننده نزاجا  در گرگان

برچسب ها: ارتش ، سخن بزرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.