در این مطلب به معایب استفاده از خدمات آفلاین رزرو هتل اشاره شده است.

چرا شرکت‌ها نباید برای سفر‌های کاری از خدمات آفلاین استفاده کنند؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در دنیای امروز سرعت زندگی روزمره آنقدر بالاست که یک قدم اشتباه ما را چندین قدم به عقب می‌برد. این‌روز‌ها بسیاری شرکت‌ها نمی‌توانند حتی یک ساعت را بدون استفاده از اینترنت بگذرانند، این در حالی است که هنوز شرکت‌هایی هستند که از امکانات و خدمات آنلاین بی‌خبرند و این بی‌خبری فرصت رشد را از آن‌ها گرفته است.

خدمات آنلاین سفر یکی از خدماتی است که خیلی زود جایگاهش را در بین شرکت‌ها و سازمان‌ها پیدا کرده است و امروز مجموعه‌هایی که برای برنامه‌ریزی سفر‌های کاری و شرکتی از خدمات آنلاین استفاده نمی‌کنند فرصت‌های بسیاری را از دست می‌دهند. در اینجا به معایب استفاده از خدمات آفلاین رزرو هتل اشاره کرده‌ایم:

۱. قیمت‌های ثابت و بدون تخفیف:

کاهش هزینه‌ها از بزرگ‌ترین دغدغه‌های شرکت‌هاست. آژانس‌ها همیشه قیمت‌های ثابتی را به مشتریانشان ارائه می‌کنند، اما سایت‌های رزرو آنلاین هتل معمولا تخفیف دارند و به مناسب‌های مختلف به تخفیف هتل‌ها اضافه می‌کنند. در بین سایت‌های ایرانی، اسنپ تریپ دامنه‌ای را به شرکت‌ها و سازمان‌ها اختصاص داده است تا سفر‌های کاری مجموعه‌شان را برنامه‌ریزی کنند، شرکت‌های طرف قرارداد این سایت بسته به میزان خریدشان از تخفیف‌های بیشتری بهره می‌برند.

۲. اطلاعات یک‌طرفه درباره هتل‌ها:

همیشه برای رزرو محل اقامت‌مان به اطلاعاتی درباره هتل‌ها نیاز داریم. در خرید آفلاین منبع اطلاعاتی ما فردی است که اتاق هتل را به ما می‌فروشد. این فرد ممکن است برای فروش بیشتر از گفتن معایب هتل صرف‌نظر کند. سایت‌های رزرو آنلاین هتل علاوه بر اینکه اطلاعاتی درباره هتل به ما ارائه می‌کنند، معمولا قسمتی را به نظرات سایر کاربران اختصاص می‌دهد، ما از این طریق می‌توانیم نظرات کسانی را که قبلا در هتل‌ها اقامت داشته‌اند بخوانیم و براساس این نظرات مناسب‌ترین گزینه را برای سفر‌های خودمان یا کارمندان‌مان انتخاب کنیم.

۳. در دسترس نبودن همیشگی:

آژانس‌ها ساعت کار مشخصی دارند و روز‌های تعطیل در دسترس نیستند. تصور کنید برای ۱۰ نفر از کارمندان شرکت‌تان هتلی را برای ورود صبح شنبه رزرو کرده‌اید و روز جمعه طی پیشامدی ناگهانی، ۵ نفر به تعداد مسافران‌تان اضافه می‌شود. اگر هتل را به‌صورت آفلاین رزرو کرده باشید کاری از دستتان بر نمی‌آید، اما بیشتر سایت‌های آنلاین رزرو هتل پشتیبانی ۲۴ ساعته دارند و شما در همه روز‌های هفته و در هر ساعتی که به مشکلی بربخورید می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید.

۴. دشواری‌های قیمت‌گرفتن تلفنی و حضوری:

اگر بخواهید به‌صورت آفلاین هتل رزرو کنید، برای پیداکردن بهترین قیمت بازار باید مدام تلفن به‌دست باشید و از شرکت‌های مختلف قیمت بگیرید تا بتوانید مناسب‌ترین قیمت را پیدا کنید. حتی ممکن است در زمانی که مشغول قیمت‌گرفتن از هتل‌ها هستید، ظرفیت هتل موردنظرتان پر شود و گزینه انتخابی‌تان را از دست بدهید و ناچار شوید پروسه قیمت‌گیری را از اول شروع کنید. به کمک سایت‌های آنلاین رزرو هتل با چند کلیک می‌توانید بهترین قیمت بازار را پیدا کنید و بدون معطلی رزروتان را انجام دهید.

۵. روز‌های پرمسافر و ظرفیت تکمیل‌شده هتل‌ها:

نمایشگاه‌ها و سمینار‌ها باعث جذب مسافران کاری به هتل‌هایی می‌شوند که در نزدیکی محل برگزاری این رویداد‌ها قرار دارند. اگر بخواهید در این روز‌ها برای سفر‌های کاری شرکت‌تان هتل را به‌صورت آفلاین رزرو کنید، احتمالا با ظرفیت تکمیل‌شده هتل‌ها مواجه می‌شوید. سایت‌های آنلاین رزرو هتل برای مشتریان تجاری‌شان در روز‌های نمایشگاه اتاق هتل‌ها را گارانتی می‌کنند و شرکت‌ها در روز‌های شلوغ برای رزرو گروهی هتل‌ها یا رزرو‌های انفرادی می‌توانند از طریق این سایت‌ها اقدام کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

معایب استفاده از خدمات آفلاین رزرو هتل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.