کد خبر: ۶۶۹۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰

برخی خوراکی‌ها می‌توانند سبب تقویت مغز شوند که در فصل امتحان یک روش اورژانسی برای افزایش سطح هوش و تمرکز است.

با این خوراکی‌ها مغزتان را شارژ کنید + اینفوگرافیبه گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ هر یک از اعضای بدن ما به مواد غذایی خاص خودشان نیاز دارند؛ موادی که جدا از سایر خوراکی‌های ضروری برای فعالیت عمومی بدن، بر سوخت و ساز یا عملکرد یک عضو خاص تأثیر مثبت می‌گذارند.

در این میان مغز از جمله اعضایی است که در صورت دریافت نکردن خوراکی‌های مورد نیازش، بیشترین تأثیر را بر کیفیت زندگی ما می‌گذارد. اینفوگرافی زیر موادغذایی مورد نیاز مغز را نشان می‌دهد که در طول روز یا هفته باید آنها یا مواد مشابه‌شان را به مغز برسانیم.

قند غذا نیست بلکه شکلی از کربوهیدرات است که یک انرژی واهی تولید می‌کند. مصرف زیاد مواد قندی باعث بروز علائم عصبی و رنج آور، ضعف حافظه و سایر اختلالات عصبی می شود. غذاها را بدون افزودن شکر مصرف کنید و از مصرف نوشیدنی‌های شیرین یا مقدار زیادی شکر یا قند با کافئین پرهیز کنید.

اینفو جمعه///راههای شارژ کردن و افزایش کارآیی مغز+اینفوگرافی

انتهای پیام/

کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
سروش خبر
ایتا خبر
ویسپی خبر
گپ خبر
آی گپ خبر
بله خبر
توییتر خبر
اینستاگرام خبر
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر